برای دومین دوره متوالی: گودرزی در سمت مدیرعامل بورس تهران ابقاء شد

در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران، مدیرعامل، رییس هیأت مدیره و نایب رییس هیأت مدیره بورس تهران انتخاب شدند.

به گزارش صدای بورس، در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران به تاریخ ۳۰ / ۰۵ / ۱۴۰۱ محمود گودرزی برای دومین دوره متوالی به اتفاق آراء در سمت مدیرعاملی و سخنگوی بورس تهران ابقاء شد.

همچنین در این جلسه مهدی امیری به نمایندگی از سرمایه گذاری تدبیر به عنوان رییس هیأت مدیره و سید محمد جواد میرطاهر به نمایندگی از سرمایه گذاری صبا تامین، به عنوان نایب رییس هیأت مدیره بورس تهران انتخاب شدند.

کد خبر 457875

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  خرید و فروش کوپن در راه است؟

    خرید و فروش کوپن در راه است؟

    اگرچه پیش‌تر وزیر اقتصاد از آماده نبودن زیرساخت طرح کالابرگ گفته بود، اما حالا معاون وزارت اقتصاد از اجرای این طرح از مهرماه خبر داد. طرحی که قرار بود از شهریور اجرا شود.

  • نان جهان سنگ می شود!

    نان جهان سنگ می شود!

    نارندا مودی نخست وزیر هند پس از حمله روسیه به اوکراین جسورانه اعلام کرد که کشورش آماده تأمین غذای جهان است ولی در کمتر از چهار ماه بعد اعلام شد که دولت باید واردات گندم را در نظر بگیرد.

  • معوقات یارانه‌ معیشتی چگونه پرداخت می‌شود؟

    معوقات یارانه‌ معیشتی چگونه پرداخت می‌شود؟

    شهروندانی که در تیر ماه به فهرست یارانه بگیران اضافه شده‌اند ماه مرداد معوقات ماه‌های گذشته را دریافت کرده‌اند اما با کسانی که در مرداد به این فهرست اضافه شدند نحوه تسویه یارانه معیشتی چگونه خواهد بود؟

  • صد میلیون وام بگیرید لوازم خانگی بخرید

    صد میلیون وام بگیرید لوازم خانگی بخرید

    مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.

  • قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱۰۰ تومان افت داشت 

    قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱۰۰ تومان افت داشت 

    هر دلار امروز (یکشنبه، ۳۰ مردادماه) در صرافی‌های بانکی با ۱۱۰۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۶ هزار و ۹۳۴ تومان به فروش رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =