اجازه نمی‌دهیم بلیط هواپیما برای اربعین گران شود

​وزیر راه و شهرسازی گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که بلیط های هواپیما برای اربعین گران شود. از مردم درخواست کرده ایم بلیت چارتری خریداری نکنند و به آژانس ها هم ابلاغ کرده ایم حق فروش بلیت چارتری را ندارند.

به گزارش صدای بورس،«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در رابطه با گلایه مردم از قیمت‌های نجومی بلیت‌های هواپیمایی گفت: وزارت راه و شهرسازی در سازمان هواپیمایی کشور سایتی را راه اندازی کرده که تمامی ایرلاین ها موظف هستند بر اساس این سایتِ تعریف شده ، قیمت ها را وارد کنند.

ایرلاین های متخلف به تعزیرات معرفی شدند

وی در ادامه در رابطه با برخورد با ایرلاین های متخلف گفت: هفته گذشته دو ایرلاین به تعزیرات معرفی شد و به چند ایرلاین اجازه پرواز داده نشد.

مردم بلیط چارتری نخرند

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با قیمت بلیت های هواپیمایی برای اربعین خاطرنشان کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که بلیت های هواپیما برای اربعین گران شود. از مردم درخواست کرده ایم بلیت چارتری خریداری نکنند و به آژانس ها هم ابلاغ کرده ایم حق فروش بلیت چارتری را ندارند.


بیشتر بخوانید:قیمت پروازهای اربعین سر به فلک کشید


با یک ایرلاین ۶۰ هزار نفر را به حج اعزام کردیم

رستم قاسمی در همین راستا عنوان کرد: ما با یک ایرلاین ۶۰ هزار نفر را به حج اعزام کردیم و حتما می توانیم که ۶۰-۷۰ هزار نفر را به اربعین بفرستیم .

به گزارش برنا- وی در پایان افزود: این موضوع برای ما یک خط قرمز است ، اگر خودم در فرودگاه مستقر شوم اجازه نخواهم داد قیمت بلیت ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 457179

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ایران برای برگشت به قرارداد با ایرباس شروطی دارد

    ایران برای برگشت به قرارداد با ایرباس شروطی دارد

    رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: اگر فرصتی فراهم شود، نوسازی و بازسازی ناوگان هوایی از این مسیر جزو دستورات نظام است و همه این موضوع و روند را قبول دارند اما شرط ایران برای بازگشت به قرارداد ایرباس، اصلاح قرارداد قبلی است

  • ابهام در قیمت‌ سفرهای اربعین و خط و نشان‌های وزیر

    ابهام در قیمت‌ سفرهای اربعین و خط و نشان‌های وزیر

    در شرایطی که حدود ۴۰ روز تا اربعین امسال باقی‌مانده هنوز قیمت‌های قطعی برای انجام سفرهای اربعین اعلام نشده اما وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد که حتی اگر شخصا در فرودگاه مستفر شوم اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی‌دهم.

  • لاستیک هواپیما صاف بود، خلبان پرواز نکرد!

    لاستیک هواپیما صاف بود، خلبان پرواز نکرد!

    پرواز مشهدبه استانبول که قرار بود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز پرواز کند تا اطلاع ثانوی تأخیر خواهد داشت.

  • وزیر راه: نرخ مصوب پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است

    وزیر راه: نرخ مصوب پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است

    وزیر راه وشهرسازی درباره نرخ بلیت‌ ایام اربعین، گفت: نرخ مصوب برای پروازهای عتبات عالیات ۶ میلیون تومان است و برای قیمت‌گذاری نرخ بلیت اتوبوس نیز جلسات با اصناف ادامه دارد و نتیجه آن به‌زودی اعلام می‌شود.

  • بلیط هواپیما گران شد

    بلیط هواپیما گران شد

    با توجه به حذف شدن جدول نرخ‌نامه بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی و همچنین درخواست ایرلاین‌ها برای اصلاح قیمت بلیت باید منتظر اخبار جدیدی در این بخش باشیم.

  • زمزمه افزایش نرخ عوارض مسافری

    زمزمه افزایش نرخ عوارض مسافری

    مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با بیان "هزینه عوارض فرودگاهی در پروازها ۷ سال است تغییر نکرده" گفت: پیشنهاد افزایش این نرخ به ۵ درصد در پروازهای داخلی و ۷ درصد در پروازهای خارجی را داده‌ایم.

  • گران فروشی ایرلاین ها: کاهش ۴۰ درصدی مسافران هوایی در ۴ سال

    گران فروشی ایرلاین ها: کاهش ۴۰ درصدی مسافران هوایی در ۴ سال

    وضعیت کنونی صنعت هوایی، علاوه بر ایجاد نارضایتی گسترده‌ی مردم و تاخیرهای فراوان به دلیل نقص فنی و افزایش روزانه حوادث هوایی، حاشیه ی جدید برای دولت انقلابی آقای رییسی ایجاد کرده است. بر اساس آمارهای رسمی، این رهاشدگی و سیاست گرانی بلیت هواپیمایی و البته سکوت، نظارت نمایشی و چراغ سبز نماینده دولت یعنی سازمان هواپیمایی کشوری بر ایرلاین ها، منجر به سقوط شدید صنعت هوایی ایران شده است.

  • افزایش ۳۰ درصدی بلیط هواپیما صحت دارد؟

    افزایش ۳۰ درصدی بلیط هواپیما صحت دارد؟

    در حالی رئیس کمیسیون عمران از مصوبه ۳۰ درصدی شورای عالی هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داده بود که رئیس سازمان هواپیمایی گفت: این میزان افزایش را تایید نمی‌کنیم.

  • سفر اربعین چقدر هزینه دارد؟ از نرخ مصوب سفرزمینی و هوایی مطلع شوید

    سفر اربعین چقدر هزینه دارد؟ از نرخ مصوب سفرزمینی و هوایی مطلع شوید

    همزمان با نزدیک شدن موعد زیارت اربعین، مقامات رسمی ایران نرخ مصوب سفر زمینی و هوایی به مقصد عراق را اعلام کردند.

  • لغو یک دستور سازمان هواپیمایی

    لغو یک دستور سازمان هواپیمایی

    رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فروش ارزی بلیت هواپیما به اتباع خارجی لغو شده و با متخلفان برخورد کرده و خواهیم کرد.

  • مسافران عصبانی از تاخیر به هواپیمای قشم‌ایر خسارت میلیونی زدند/برخورد فیزیکی نماینده قشم‌ایر با مسافر

    مسافران عصبانی از تاخیر به هواپیمای قشم‌ایر خسارت میلیونی زدند/برخورد فیزیکی نماینده قشم‌ایر با مسافر

    مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.

  • افزایش عوارض فرودگاهی پروازهای داخلی چه نتایجی دارد؟

    افزایش عوارض فرودگاهی پروازهای داخلی چه نتایجی دارد؟

    یک کارشناس صنعت هوانوردی با اشاره به پیشنهاد شرکت فرودگاه‌ها مبنی‌بر افزایش عوارض فرودگاهی به پنج درصد بلیت پروازهای داخلی، گفت که با این طرح،  به ازای هر یک میلیون تومان نرخ بلیت، مسافر باید ۱۴۰ هزار تومان بپردازد که نتیجه آن کوچک شدن حجم بازار و افزایش نقدینگی تحت کنترل ایرلاین‌هاست.

  • فروش کدام بلیت های هواپیما ممنوع شد؟

    فروش کدام بلیت های هواپیما ممنوع شد؟

    رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران از اعمال محدودیت فروش بلیت اربعین خبر داد و گفت: اجازه فروش بلیت هواپیما به اتباع خارجی را نداریم، همچنین فروش بلیت اربعین به چند آژانس محدود شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =