مسافران عصبانی از تاخیر به هواپیمای قشم‌ایر خسارت میلیونی زدند/برخورد فیزیکی نماینده قشم‌ایر با مسافر

مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.

به گزارش صدای بورس- صابر نوروزی مدیر روابط عمومی قشم ایر با اشاره به تاخیر در انجام پرواز امروز نجف-تهران قشم ایر، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل این تاخیر، تعدادی از مسافران به نشانه اعتراض در فرودگاه امام از هواپیما پیاده نمی‌شدند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز در داخل هواپیما درگیری شد و مسافران با وارد کردن ضرباتی به هواپیما، به آن خسارت میلیونی زدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با ورود امنیت پرواز، این ماجرا به پایان رسید.

لازم به ذکر است، ویدئویی از اتفاقات امروز در داخل هواپیمای قشم ایر منتشر شده که نشان می‌هد فردی که خود را نماینده قشم ایر معرفی می‌کند اقدام به برخورد فیزیکی با یکی از مسافران کرده است.

در همین حال سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد: به دنبال انتشار ویدئویی از پرواز مسیر نجف به تهران شرکت قشم ایر، سازمان هواپیمایی کشوری و نهادهای امنیتی و انتظامی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش تسنیم - سازمان هواپیمایی اعلام کرده نهادهای امنیتی و انتظامی نیز در حال بررسی این رخداد هستند و نتایج حاصله در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.

مسافران عصبانی از تاخیر به هواپیمای قشم‌ایر خسارت میلیونی زدند/برخورد فیزیکی نماینده قشم‌ایر با مسافر

کد خبر 457446

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    در گوشه شمال غربی عربستان سعودی، نه چندان دور از دهانه خلیج عقبه، تکه ای از بیابان عمدتا برهنه – محلی که ظاهرا قرار است شهر نئوم در آن بنا شود – قرار دارد. این شهر احتمالی قرار است گامی جسورانه به سوی آینده و نمایشی از تلاش پادشاهی سعودی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد خود به دور از نفت باشد. تصاویری که از این شهر بیان می شود شامل ربات هایی است که کارهای پستی انجام می دهند، سواحل پوشیده از سنگ مرمر خرد شده و ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین که یک ماه مصنوعی را شکل می دهند.

  • نرخ پروازهای یک طرفه به نجف در اربعین مشخص شد

    نرخ پروازهای یک طرفه به نجف در اربعین مشخص شد

    رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ پروازهای رفت و برگشت به نجف ۶ میلیون تومان است، اما نرخ پروازهای یک طرفه با توجه به یک سر خالی بودن ممکن است متفاوت باشد که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

  • فروش کدام بلیت های هواپیما ممنوع شد؟

    فروش کدام بلیت های هواپیما ممنوع شد؟

    رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران از اعمال محدودیت فروش بلیت اربعین خبر داد و گفت: اجازه فروش بلیت هواپیما به اتباع خارجی را نداریم، همچنین فروش بلیت اربعین به چند آژانس محدود شده است.

  • افزایش عوارض فرودگاهی پروازهای داخلی چه نتایجی دارد؟

    افزایش عوارض فرودگاهی پروازهای داخلی چه نتایجی دارد؟

    یک کارشناس صنعت هوانوردی با اشاره به پیشنهاد شرکت فرودگاه‌ها مبنی‌بر افزایش عوارض فرودگاهی به پنج درصد بلیت پروازهای داخلی، گفت که با این طرح،  به ازای هر یک میلیون تومان نرخ بلیت، مسافر باید ۱۴۰ هزار تومان بپردازد که نتیجه آن کوچک شدن حجم بازار و افزایش نقدینگی تحت کنترل ایرلاین‌هاست.

  • دولت باید نظارت کند حتی اگر قیمت گذاری نکند

    دولت باید نظارت کند حتی اگر قیمت گذاری نکند

    رییس سازمان تعزیرات در نشست خبری خود ماموریت های این سازمان را در دولت سیزدهم تشریح کرد.

  • لاستیک هواپیما صاف بود، خلبان پرواز نکرد!

    لاستیک هواپیما صاف بود، خلبان پرواز نکرد!

    پرواز مشهدبه استانبول که قرار بود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز پرواز کند تا اطلاع ثانوی تأخیر خواهد داشت.

  • مالزی فردوگاهش را به روی ایران بست

    مالزی فردوگاهش را به روی ایران بست

    دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: امروز آخرین پرواز ایرلاین ایرانی به مالزی انجام می‌شود چراکه به دلیل تحریم‌ها، فرودگاه‌های مالزی به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی‌دهند.

  • اجازه نمی‌دهیم بلیط هواپیما برای اربعین گران شود

    اجازه نمی‌دهیم بلیط هواپیما برای اربعین گران شود

    ​وزیر راه و شهرسازی گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که بلیط های هواپیما برای اربعین گران شود. از مردم درخواست کرده ایم بلیت چارتری خریداری نکنند و به آژانس ها هم ابلاغ کرده ایم حق فروش بلیت چارتری را ندارند.

  • ایران برای برگشت به قرارداد با ایرباس شروطی دارد

    ایران برای برگشت به قرارداد با ایرباس شروطی دارد

    رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: اگر فرصتی فراهم شود، نوسازی و بازسازی ناوگان هوایی از این مسیر جزو دستورات نظام است و همه این موضوع و روند را قبول دارند اما شرط ایران برای بازگشت به قرارداد ایرباس، اصلاح قرارداد قبلی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =