۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
پیش بینی قیمت سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به افزایش قیمت طلا از احتمال موج سواری سکه بازان در بازار امروز سخن گفتند به باور این دسته از معامله گران احتمال افزایش قیمت سکه به واسطه رشد قیمت طلا وجود دارد. با این حال عده ای از یخ زدن دلار ترسیده بودند .

به گزارش صدای بورس، قیمت سکه روز پنجشنبه گذشته تا محدوده ۱۵ میلیون تومان بالا رفت اما در ساعات پایانی معاملات نقدی بر روی پله نهم کانال ۱۴ میلیون تومان ایستاد. .

تداوم افزایش قیمت طلا

روند افزایش قیمت اونس طلا که از اواخر هفته گذشته شروع شده بود به آخرین روز هفته هم رسید . فلز زرد رنگ جهانی دیروز در مقایسه با روز پنجشنبه تقریبا ۲۴ دلار افزایش پیدا کرد و تا ۱۷۶۴ دلار پیشروی کرد.

ارزش ذاتی سکه بالا رفت

ارزش ذاتی سکه دیشب بالا رفت و حباب سکه اندکی پایین آمد. حباب سکه شب گذشته در محدوده ۱۲ درصد بود.

احتمال موج سواری سکه بازان

برخی از سکه بازان با اشاره به افزایش قیمت طلا از احتمال موج سواری سکه بازان در بازار امروز سخن گفتند؛ به باور این دسته از معامله گران احتمال افزایش قیمت سکه به واسطه رشد قیمت طلا وجود دارد.

ترس بازار سکه از یخ زدن قیمت دلار

با این حال عده ای دیگر معتقد بودند که نرخ دلار در هفته گذشته یخ زده بود و اسکناس آمریکایی به کُندی حرکت کرده است.

به گزارش اقتصاد نیوز، این دسته از معامله گران باور دارند تا زمانی که یخ دلار آب نشود نمی توان انتظار افزایش قیمت سکه را داشت.

کد خبر 456503

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش نامحسوس قیمت دلار /بازار طلا و سکه قفل شد

    افزایش نامحسوس قیمت دلار /بازار طلا و سکه قفل شد

    اخبار متناقض بازار طلا و سکه را تحت الشعاع خود قرار داده است. با آن که قیمت ها در محدوده خاصی در حرکت است اما هر خبر قوی می تواند بازار را از لاک خود خارج کند.

  • ۲ روایت متفاوت بازار ارز

    ۲ روایت متفاوت بازار ارز

     مشاهدات  از هسته مرکزی بازار ارز تهران در روز گذشته حاکی از آن است که جمعیت قابل توجهی از متقاضیان خرید ارز در حوالی میدان فردوسی و گذر منوچهری حضور دارند.

  • فشارهای متناقض اونس و برجام روی قیمت سکه

    فشارهای متناقض اونس و برجام روی قیمت سکه

    به نظر می رسد با افزایش قیمت دلار و قیمت طلا احتمال رشد قیمت سکه یا حفظ محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم در بازار امروز وجود دارد.

  • دلارهای تقلبی در بازار ارز

    دلارهای تقلبی در بازار ارز

    بواسطه اینکه دلار سهمیه‌ای از طرف بانک مرکزی قابل ردیابی است، معامله گران کمتر تن به خرید این نوع می‌دهند. همین اتفاق موجب ورود ارزهای تقلبی شده است

  • پیش بینی قیمت سکه

    پیش بینی قیمت سکه

    به باور تحلیلگران در صورتی که نرخ دلار آرایش صعودی به خود بگیرد، قیمت سکه هم می تواند به بالای کانال ۱۵ میلیون تومان برسد

  • سکه بازان در موقعیت خرید قرار گرفتند

    سکه بازان در موقعیت خرید قرار گرفتند

    برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر صعودی دیروز ادامه دهد و اسکناس آمریکایی در کانال جدید اولین مرز مقاومتی را تصرف کند این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی سکه بیفزاید.

  • ساعت مچی طلایی هیتلر ۱ میلیون دلار حراج شد

    ساعت مچی طلایی هیتلر ۱ میلیون دلار حراج شد

    ​​​​​​​آدولف هیتلر که از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ میلادی رهبری حزب نازی آلمان را بر عهده داشت بیش از ۱۱ میلیون نفر را به کام مرگ فرستاد. به باور بسیاری از مورخان شش میلیون نفر از افرادی که قربانی هیتلر و حزب او شدند، یهودیان بودند.

  • نرخ ارز/جدول

    نرخ ارز/جدول

    بانک مرکزی امروز، ‌یکشنبه (۹ مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۰ ارز افزایش و نرخ ۱۵ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =