سکه بازان در موقعیت خرید قرار گرفتند

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر صعودی دیروز ادامه دهد و اسکناس آمریکایی در کانال جدید اولین مرز مقاومتی را تصرف کند این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی سکه بیفزاید.

به گزارش صدای بورس،قیمت سکه در اولین روزهای مرداد ۱۴۰۱ با اهرم افزایش قیمت دلار به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان جهش پیدا کرد و بر روی کانال ذکر شده ایستاد.

ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی همچنان بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فاصله دارد اما به نظر می رسد سکه بازان به دلیل خوشبینی به آینده دلار در موقعیت خرید قرار گرفته بودند. قیمت دلار دیروز بعد از مدت ها یک کانال بالا رفت .

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر صعودی دیروز ادامه دهد و اسکناس آمریکایی در کانال جدید ، اولین مرز مقاومتی را تصرف کند این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی سکه بیفزاید.


بیشتر بخوانید : طلا و دلار نزولی ، سکه صعودی شد


به گزارش اقتصادنیوز ،در این میان تحلیلگران معتقدند حباب بالای سکه در این مدت از رشد قیمتی آن جلوگیری کرده و کاهش حباب سکه می تواند موجب افزایش تقاضای سکه امامی توسط خریداران اصلی شود.

کد خبر 456184

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تسهیلات تکلیفی فراتر از توان نقدی بانک‌ها

    مدیر عامل سابق بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با هفته‌نامه اطلاعات بورس از چالش‌ها و وضعیت فعلی سیستم بانکی می‌گوید:

    تسهیلات تکلیفی فراتر از توان نقدی بانک‌ها

    تنها راه خروج بانک‌ها از زیان اصلاح ساختار مالی است. به بیان دیگر بانک‌ها برای جلوگیری از زیان باید چند کار انجام دهند؛ اول اینکه بهای تمام شده پول را کاهش دهند. دوم به تسهیلاتشان تنوع بخشند.یکی دیگر از نکات اثرگذار بحث درآمدهای کارمزدی است . هر چه قدر تعداد مشتریان بانک‌ها افزایشی باشد و بانک‌ها بتوانند عملیات بانکی بیشتری همچون عملیات نقل و انتقال وجوه و صدور حواله‌جات و ضمانت‌نامه انجام دهند، طبعا درآمدهایشان افزایش می‌یابد.

  • پیش بینی قیمت سکه

    پیش بینی قیمت سکه

    به باور تحلیلگران در صورتی که نرخ دلار آرایش صعودی به خود بگیرد، قیمت سکه هم می تواند به بالای کانال ۱۵ میلیون تومان برسد

  • بازار الاکلنگی سهام

    بازار الاکلنگی سهام

    بازار سهام این روزها به الاکلنگ ترس و طمع تبدیل شده است.

  • اجاره ویلا در بهترین لوکیشن های اطراف تهران با اسنپ روم

    اجاره ویلا در بهترین لوکیشن های اطراف تهران با اسنپ روم

    اگر جزو کسانی هستید که قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید آخر هفته خود را در مکان‌های زیبا و یا در دل طبیعت سپری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره سوئیت تهران از طریق اسنپ روم چند روزی در این شهر اقامت کنید و آخر هفته به جاهای دیدنی تهران سر بزنید. 

  • بازتاب نگاه دستوری در بورس

    بازتاب نگاه دستوری در بورس

    روزهای کم‌رمق بازار سرمایه همچنان ادامه دارد.

  • سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان شد

    سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان شد

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

  • پیش بینی قیمت سکه

    پیش بینی قیمت سکه

    برخی از سکه بازان با اشاره به افزایش قیمت طلا از احتمال موج سواری سکه بازان در بازار امروز سخن گفتند به باور این دسته از معامله گران احتمال افزایش قیمت سکه به واسطه رشد قیمت طلا وجود دارد. با این حال عده ای از یخ زدن دلار ترسیده بودند .

  • سقف‌سازی جدید دلار

    سقف‌سازی جدید دلار

    روز گذشته قیمت هر برگ از این اسکناس آمریکایی در معاملات غیررسمی با بازگشت از سطوح قیمتی پایه کانال ۳۲ هزار تومانی به رقم ۳۱هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

  •  بازار رمزارزها در هفته ای که گذشت

    بازار رمزارزها در هفته ای که گذشت

    بیت‌کوین (BTC) طی این هفته به بالاترین سطح هفت روزه بالای ۲۴هزار دلار همچنین بالاترین سطح قیمت خود از اواسط ژوئن رسید.

  • ۱۴ ارز گران شدند

    ۱۴ ارز گران شدند

    بانک مرکزی امروز، ‌دوشنبه (۳ مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و نرخ ۱۰ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

  • استارت سرد تابستان بورس

    استارت سرد تابستان بورس

    پرونده بازار دارایی‌ها در ماه نخست تابستان بسته شد.

  •  ۱۲ توصیه مهم در هنگام خرید ارزهای دیجیتال

    ۱۲ توصیه مهم در هنگام خرید ارزهای دیجیتال

    استاد اقتصاد دانشگاه ایالتی میسوری غربی آمریکا گفت: اگر سایر سیاستهای پولی و اقتصادی هر دولتی در ایران متوازن و مناسب باشند رمز ریال در واقع می تواند به تعادل قیمتها و کنترل تورم نیز کمک کند.

  • مردم برای سرمایه گذاری طلای آب شده نخرند

    مردم برای سرمایه گذاری طلای آب شده نخرند

    ابراهیم محمدولی بیان کرد: بهتر است مردم برای سرمایه گذاری نیز مصنوعات طلا خریداری کنند، که بدون هیچ ریسکی است و به بازار طلای آبشده اگر اطلاعی ندارند، ورود نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =