اجاره ویلا در بهترین لوکیشن های اطراف تهران با اسنپ روم

اگر جزو کسانی هستید که قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید آخر هفته خود را در مکان‌های زیبا و یا در دل طبیعت سپری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره سوئیت تهران از طریق اسنپ روم چند روزی در این شهر اقامت کنید و آخر هفته به جاهای دیدنی تهران سر بزنید. 

از آنجایی که معمولا در اخبار می‌شنویم که تهران هوای آلوده‌ای دارد و شهر بسیار شلوغی است؛ بنابراین شاید اولین چیزی که با شنیدن نام تهران به ذهن شما خطور کند فقط ترافیک، آلودگی هوا و شلوغی باشد. اما اگر بخواهیم روی دیگر سکه را ببینیم، متوجه می‌شویم که شهر تهران با وجود این مسائل، جاهای دیدنی بسیار زیبایی دارد که می‌توان از آن‌ها لذت برد.
اگر جزو کسانی هستید که قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید آخر هفته خود را در مکان‌های زیبا و یا در دل طبیعت سپری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره سوئیت تهران چند روزی در این شهر اقامت کنید و آخر هفته به جاهای دیدنی تهران سر بزنید.
اما اگر نمی‌دانید که برای ساختن خاطرات به‌یادماندنی چه مکان‌هایی را انتخاب کنید، ما اینجاییم تا شما را راهنمایی کنیم، زیرا در ادامه می‌خواهیم درباره مکان‌هایی که آخر هفته در تهران باید بروید صحبت کنیم.


درکه، بهترین مکان گردش در تهران


بدون شک یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق گردشگری تهران که از قدیمی‌ترین محلات ییلاقی شمیرانات نیز محسوب می‌شود، درکه است.
درکه علاوه بر اینکه محیط بسیار زیبایی برای گشت‌وگذار و تعطیلات آخر هفته دارد، مسیر کوه‌پایه‌ای بسیار زیبایی برای پیاده‌روی نیز دارد.
از جمله جلوه‌های طبیعی آن می‌توان به هفت چشمه، پلنگ چال، آبشار بند عبدالله، آبشار کارا، هفت حوض، آبشار جوزک، پلنگ جوزک، کفو و اسپیو اشاره کرد. با اجاره ویلا اطراف تهران می‌توانید هم از آب‌وهوای دلپذیر این منطقه لذت ببرید و هم آخر هفته خود را در دل طبیعت در که سپری کنید.


چشمه ‌علی جنوب تهران


چشمه علی چشمه‌ای است که بیش از ۸۰۰۰ سال قدمت دارد و در گذشته با نام سورنا و امروز با نام چشمه علی معروف است. چیزی که این منطقه را به یک مکان بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده، آب‌وهوای دلپذیر و بسیار تمیز آن است.
بنابراین برای مسافران یا شهروندانی که از آلودگی هوای تهران شکایت می‌کنند و دوست دارند چند روزی را از هوای تمیز و پاک لذت ببرند این منطقه انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌ها است.
بد نیست بدانید که در این مکان آثاری تاریخی از عهد پارت‌ها مانند معبد آناهیتا که متعلق به آغاز عصر مسیحی است قرار دارد.
از آنجایی که چشمه ‌علی در جنوب تهران و شمال شهر ری قرار دارد؛ در نتیجه نگران مسیر طولانی آن نباشید؛ زیرا اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید در کنار دیگر نقاط گردشگری به این منطقه نیز سری بزنید.

اجاره ویلا در بهترین لوکیشن های اطراف تهران با اسنپ روم



روستای کردان


روستای کردان حتی برای افرادی که ساکن تهران نیستند نیز شهرت دارد، زیرا یک روستای بسیار معروف و تاریخی محسوب می‌شود. روستای کردان از مناطق جذاب منطقه هشتگرد است و در ۲۵ کیلومتری شهر کرج و ۶۵ کیلومتری تهران قرار دارد.
چیزی که در این روستای تاریخی بسیار به چشم می‌خورد، وجود رودخانه‌های خروشان و باغ‌های میوه بی‌شمار است. این منطقه به دلیل دارا بودن آب‌وهوای بسیار مناسب و درختان سرسبز و انبوه در تمام فصل سال مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.
علاوه بر این نکات گفته ‌شده، روستای کردان دیدنی‌های زیادی مانند پل قدیمی بانو صحرا، امامزاده شاهزاده حسین و بی‌بی شهربانو و برج آرامگاهی دارد.
از دیگر جاذبه‌های گردشگری روستای کردان می‌توان به برج مقبره که معماری بسیار زیبا و خاصی به شکل دایره دارد اشاره کرد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که این برج در دوران سلجوقی ساخته ‌شده است.
در کنار روستای کردان روستای با صفای دیگری به نام فشند قرار دارد که بسیاری از مسافران هنگام بازدید از روستای کردان این روستا نیز دیدن می‌کنند.
در واقع روستای فشند یک مقصد بسیار عالی برای سفرهای یک روزی مسافران و شهروندان تهران است. شما می‌توانید با اجاره ویلا در کردان از تمامی روستاهای نام برده شده دیدن کنید.


دره کن و سولقان


یکی دیگر از مکان‌های بسیار زیبا برای گذراندن تعطیلات آخر هفته، دره کن و سولقان است. این روستاهای زیبا در منطقه شمال غرب تهران واقع‌شده‌اند و به‌مرورزمان و گسترش شهر تهران جزئی از منطقه ۵ محسوب می‌شوند.
از جمله دلایل شهرت این دو روستا می‌توان به باغ‌های میوه بسیار زیاد و آب‌وهوای خنک و کوهستانی و همچنین وجود حرم امامزاده داوود اشاره کرد.
یکی از جاذبه‌های گردشگری معروفی که در این منطقه قرار دارد آبشار سنگان است. این آبشار در فصل زمستان کاملاً یخ می‌زند و چشم‌انداز بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد.
این آبشار در میان ‌دامنه‌های کوه البرز واقع‌شده است. اگر قصد دارید آخر هفته خود را بدون هیچ‌گونه سروصدا و در سکوت مطلق به سر ببرید، می‌توانید از این دو روستا دیدن کنید.
طبیعت زیبا و خاصی که در این مناطق وجود دارد شما را شیفته طبیعت می‌کند.

اجاره ویلا در بهترین لوکیشن های اطراف تهران با اسنپ روم



جمع‌بندی
اکنون که با مکان‌های تفریحی که می‌توانید آخر هفته در تهران از آن‌ها لذت ببرید آشنا شدید، لازم است تا یک خبر خوب به شما بدهیم.
خبر خوب ما این است که اگر به دنبال اقامتگاه مناسبی برای خود هستید و قصد اجاره سوئیت تهران یا اجاره ویلا اطراف تهران را دارید، می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.
این سایت برای راحتی کاربران خود تمامی اقامتگاه‌ها را دسته‌بندی کرده؛ بنابراین شما می‌توانید تنها با چند کلیک و به راحتی اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران کنید.
همچنین تیم اسنپ روم دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است که در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید.

کد خبر 456118

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =