پس لرزه تصمیم جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

امروز دومین کاهش متوالی روزانه در چند هفته اخیر در بازار رمزارزها به وقوع پیوست. تحلیل‌گران این روند نزولی را با تصمیم اخیر ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دمرتبط می‌دانند.

به گزارش صدای بورس، اونس طلا پس از بازگشت به کانال ۱۷۰۰ دلاری در بازارهای جهانی با نوسانات بسیار اندکی معامله می‌شود. نقره ۰.۱۷ درصد کاهش یافته و با قیمت ۱۸.۸۱ دلار در هر اونس معامله می شود. امروز شاخص دلار در بازارهای فارکس ۰.۲۱ درصد افزایش یافت.

gold_3d_b_o_usd_x

سقوط بیت کوین پس از تصمیم تسلا

قیمت بیت کوین در معاملات پنجشنبه اندکی سقوط کرد. تحلیل‌گران بر این باورند که سرمایه گذاران در ساعات اخیر در حال بررسی وتحلیل پیامدهای تصمیم جنجالی اخیر ایلان ماسک بر بازارهای رمزارز هستند.ماسک مدیرعامل تسلا اعلام کرد که قصد دارد ۹۳۶ میلیون دلار، این شرکتبیت کوین را از ترازنامه خود در سه ماهه دوم سال حذف کند.

به گزارش اقتصاد نیوز، بیت‌کوین امروز حدود ۲۳هزار و ۱۰۰ دلار معامله شد، به این ترتیب در ۲۴ ساعت گذشته بیش از نیم درصد کاهش ارزش را تجربه کرده است.

Screen Shot 1401-04-31 at 15.06.41

کد خبر 456045

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست ثروتمندان جهان؛ ایلان ماسک در صدر

    تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست ثروتمندان جهان؛ ایلان ماسک در صدر

    میلیاردرهای جهان از ابتدای سال، شاهد کاهش ثروت خود بوده‌اند و علت آن این است که بازارهای سهام هر از چند گاهی به دلیل عوامل متعددی مانند جنگ روسیه و اوکراین و عواقب ناشی از آن دچار مشکل می‌شوند.

  • ارائه سوت سایبری جدید تسلا با پرداخت دوج کوین

    ارائه سوت سایبری جدید تسلا با پرداخت دوج کوین

    بر اساس کاتالوگ محصول جدیدی که در روز چهارشنبه منتشر شد، سازنده خودروهای الکترونیکی تسلا در حال ارائه یک سوت سایبری جدید با الهام از سری سایبر تراک (وانت الکتریکی) آینده نگر خود است. این شرکت گفت: سوت سایبری با الهام از سایبر تراک ، نسخه محدود سوت سایبری کلکسیونی ممتاز است که از فولاد ضد زنگ درجه پزشکی با روکش صیقلی ساخته شده است. سوت شامل یک ویژگی پیوست یکپارچه برای تطبیق پذیری بیشتر است.

  • از کجا و چگونه می‌توانم توکن شیبا اینو بخرم؟

    از کجا و چگونه می‌توانم توکن شیبا اینو بخرم؟

    اولین چیزی که هنگام تحقیق در مورد نحوه خرید رمزارز شیبا متوجه خواهیدشد، پشتیبانی عالی این ارز توسط جامعه‌ای است که از این ارز حمایت می‌کنند. علاوه بر این، شیبا اینو هنوز در توییتر و انجمن‌های ارزهای دیجیتال موضوع داغی به حساب می‌آید، که در مورد بسیاری از آلت کوین‌های دیگر صدق نمی‌کند.

  • استارت سرد تابستان بورس

    استارت سرد تابستان بورس

    پرونده بازار دارایی‌ها در ماه نخست تابستان بسته شد.

  • آمریکا در آستانه رکود

    جهان با بحران تازه‌ای روبه‌رو می‌شود

    آمریکا در آستانه رکود

    کارشناسان اقتصادی هشدار می‌دهند، با وجود تلاش‌های فدرال رزرو برای کنترل تورم و بهبود شرایط اقتصادی، آمریکا به سمت رکود اقتصادی در حرکت است.

  • چرا ایلان ماسک ، توییتر را خرید؟

    صدای بورس گزارش می‌دهد؛

    چرا ایلان ماسک ، توییتر را خرید؟

    در حالی که ایلان ماسک برای خصوصی کردن تسلا در سال ۲۰۱۸ نتیجه ای جز یک توافق با کمیسیون SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) نداشت، عزم جدی او در تلاش برای به دست آوردن و آماده کردن نسخه جدید توییتر بسیاری را شگفت زده کرده است.

  • استارتاپ‌های پلتفرمی نیاز امروز بازار سرمایه ایران

    استارتاپ‌های پلتفرمی نیاز امروز بازار سرمایه ایران

    ورود استارتاپ‌ها به بورس، با عرضه تپسی در فرابورس کلید می‌خورد. تقریبا می‌توان گفت این اولین بار است که یک «پلتفرم» بزرگ قرار است وارد بازار سرمایه ایران شود. این اتفاق اگرچه در ایران کاملا تازه است اما در جای‌جای جهان بسیار تکرار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =