ارائه سوت سایبری جدید تسلا با پرداخت دوج کوین

بر اساس کاتالوگ محصول جدیدی که در روز چهارشنبه منتشر شد، سازنده خودروهای الکترونیکی تسلا در حال ارائه یک سوت سایبری جدید با الهام از سری سایبر تراک (وانت الکتریکی) آینده نگر خود است. این شرکت گفت: سوت سایبری با الهام از سایبر تراک ، نسخه محدود سوت سایبری کلکسیونی ممتاز است که از فولاد ضد زنگ درجه پزشکی با روکش صیقلی ساخته شده است. سوت شامل یک ویژگی پیوست یکپارچه برای تطبیق پذیری بیشتر است.

به گزارش صدای بورس، تمام فروش ها نهایی است و انتظار می رود محصولات ظرف ۴ تا ۶ هفته ارسال شوند. علاوه بر این، تسلا از خریداران می‌خواهد که فقط با دوج کوین (DOGE) پرداخت کنند. برچسب قیمت در زمان انتشار ۱۰۰۰ DOGE یا حدود ۶۰ دلار است. مالیات و حمل و نقل در قیمت DOGE گنجانده شده است.

تسلا می گوید که دوج کوین تنها ارز دیجیتالی است که آن را در حال حاضر برای کالاهای انتخابی می پذیرد. مانند سایر تراکنش‌های دارایی دیجیتال، مبالغ پرداخت نادرست یا انواع دارایی‌های ارسال شده به آدرس آن بازگردانده یا بازپرداخت نمی‌شود. کاربران برای پرداخت کالاهای تسلا به کیف پول دوج کوین نیاز دارند.

این مسئولیت خریدار است که اطمینان حاصل کند که دوج کوین به طور دقیق منتقل شده است.


بیشتر بخوانید :پیش بینی آینده رمزارزها


به گزارش اقتصادآنلاین ،ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، یکی از حامیان برجسته دوج کوین بوده و سال گذشته ادعا کرد که «دوج کوین برای پرداخت بهتر از بیت کوین است». پس از تسلا، اسپیس ایکس نیز در ماه مه شروع به پذیرش دوج کوین به عنوان پرداخت برای کالا کرد. این کارآفرین میلیاردر فناوری اخیراً پس از شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری، حمایت خود از DOGE را دوبرابر کرد و گفت: "من به حمایت از دوج کوین ادامه خواهم داد."

کد خبر 459362

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پس لرزه تصمیم جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

    پس لرزه تصمیم جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

    امروز دومین کاهش متوالی روزانه در چند هفته اخیر در بازار رمزارزها به وقوع پیوست. تحلیل‌گران این روند نزولی را با تصمیم اخیر ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دمرتبط می‌دانند.

  •  ماسک دبه کرد

    ماسک دبه کرد

    ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، روز جمعه قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر را فسخ کرد و جنجال تازه ای به راه انداخت.

  • تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست ثروتمندان جهان؛ ایلان ماسک در صدر

    تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست ثروتمندان جهان؛ ایلان ماسک در صدر

    میلیاردرهای جهان از ابتدای سال، شاهد کاهش ثروت خود بوده‌اند و علت آن این است که بازارهای سهام هر از چند گاهی به دلیل عوامل متعددی مانند جنگ روسیه و اوکراین و عواقب ناشی از آن دچار مشکل می‌شوند.

  • خیز کشورها برای میزبانی از خودروهای خودران

    خیز کشورها برای میزبانی از خودروهای خودران

    کشورهای پیشرفته و درحال توسعه، هر روز خود را برای میزبانی از خودروهای خودران و الکتریکی آماده و آماده‌تر می‌کنند. به عنوان مثال در کشور سوئد بزرگراه‌های زیادی مجهز به خط ویژه‌ای شده‌اند. خودروهای الکتریکی در این کشور می‌توانند در حالی که مسیر خود را ادامه می‌دهند، اقدام به شارژ باتری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =