از کجا و چگونه می‌توانم توکن شیبا اینو بخرم؟

اولین چیزی که هنگام تحقیق در مورد نحوه خرید رمزارز شیبا متوجه خواهیدشد، پشتیبانی عالی این ارز توسط جامعه‌ای است که از این ارز حمایت می‌کنند. علاوه بر این، شیبا اینو هنوز در توییتر و انجمن‌های ارزهای دیجیتال موضوع داغی به حساب می‌آید، که در مورد بسیاری از آلت کوین‌های دیگر صدق نمی‌کند.

از کجا و چگونه می‌توانم توکن شیبا اینو بخرم؟

امروزه سرمایه‌گذاران به توکن شیبا اینو بسیار علاقه‌ دارند. امروزه، شیبا براساس ارزش بازار، در بین ۱۵ ارز دیجیتال برتر قرار دارد. اگر می‌خواهید بیت کوین بخرید، برای خرید یک ارز کامل به حداقل ۳۸۰۰۰ دلار نیاز دارید. اما اگر در ارز شیبا اینو سرمایه گذاری کنید، می‌توانید بیش از یک میلیارد شیبا اینو را با همان مقدار پول خریداری کنید.

در این مقاله شیبا اینو را معرفی کرده و در مورد ارزش این ارز صحبت می‌کنیم. سپس نحوه خرید این ارز را در صرافی آموزش می‌دهیم. در انتها نظر تحلیلگران در مورد این ارز را بیان می‌کنیم.

شیبا اینو (SHIB) چیست؟

شیبا اینو در آگوست ۲۰۲۰ به وجود آمد و به‌عنوان جایگزینی برای ارز دوج کوین (DOGE) معرفی شد. شیبا اینو بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. سلبریتی‌ها، افراد شناخته شده و تعدادی از سرمایه‌گذاران بزرگ، شیبا اینو را حمایت می‌کنند. این افراد باعث شدند، این میم کوین حتی به جمع ده ارز دیجیتال بزرگ بازار نیز راه پیدا کند.

از کجا و چگونه می‌توانم توکن شیبا اینو بخرم؟

ارزش شیبا اینو

وقتی نوبت به خرید ارزهای دیجیتال می‌رسد، قیمت خرید یک ارز کامل ممکن است برای شما گران و سنگین باشد. بیت کوین و اتریوم هزاران دلار قیمت دارند. در مقابل، قیمت شیبا اینو در کسری از یک پنی معامله می‌شود. به‌گفته تحلیلگران، شیبا دارای پتانسیل رشد است، اما همچنین در معرض نوسانات شدید قرار دارد.

بعد از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا درباره این ارز در توییتر پیامی گذاشت، قیمت آن در اکتبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید. اما قیمت تا اواخر آوریل بیش از ۶۵ درصد کاهش یافته‌است.

شیبا اینو را از کجا بخریم؟

موفقیت شیبا اینو در شش ماه گذشته به عنوان یکی از بهترین شیت‌کوین‌ها، بسیار زیاد بوده‌است. بسیاری از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان اکنون این ارز را به عنوان یک دارایی قابل معامله ارائه می‌کنند.

نحوه خرید ارز شیبا

اگر ریسک‌های مربوط به ارز شیبا اینو را قبول کرده‌اید و تصمیم دارید این ارز را خریداری کنید، می‌توانید در سه مرحله این کار را انجام دهید.

۱- یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید.

برای خرید ارزهای دیجیتال مانند شیبا اینو، ابتدا باید یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید. صرافی‌های ارز دیجیتال بازارهایی هستند که شما می‌توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در آنها انجام دهید. هنگامی که به‌دنبال یک صرافی ارزهای دیجیتال هستید، بسیار مهم است که مطمئن شوید صرافی شما امن و قابل اعتماد است. کارکردن با برخی از صرافی‌ها ساده است و برای سرمایه‌گذاران جدید و مبتدی بسیار مناسب هستند. در حالی که کارکردن با یک سری از صرافی‌ها ممکن است سخت‌ باشد. این صرافی‌ها ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته‌ای مانند استفاده از مارجین و معاملات آتی را دارند.

۲- شیبا بخرید.

بعد از انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال، باید یک حساب برای خود ایجاد کنید. پس از واریز وجه و تامین مالی حساب خودتان در صرافی، می‌توانید ارز شیبا را خریداری کنید. قبل از ورود به ارزهای دیجیتال، مطمئن شوید که فقط پولی را سرمایه گذاری می‌کنید که به آن نیاز ندارید. با پولی که برای هزینه‌های ضروری خود جمع کرده و یا هر مقدار پولی که باعث استرس شما شود، وارد بازار ارز دیجیتال نشوید.

برای ثبت سفارش، وارد پلتفرم معاملاتی صرافی ارز دیجیتال شوید و نماد شیبا اینو (SHIB) را وارد کرده و میزان خرید خود را وارد کنید. بعد از این عملیات شما ارز دیجیتال شیبا را خریداری کرده و این ارز جز دارایی‌های شما خواهدبود.

۳- شیبا خود را ذخیره کنید.

روش‌های مختلفی برای ذخیره‌کردن ارز شیبا وجود دارد.

کیف پول‌های سخت افزاری: این کیف پول، یک دستگاه سخت‌افزاری است که کلیدهای خصوصی دارایی‌های شما را ذخیره می‌کند. این کیف پول‌ها به شما امکان می‌دهد بدون افشای اطلاعاتتان با کیف پول‌های دیگر تعامل داشته‌باشید. Trezor و Ledger نمونه‌هایی از کیف پول‌های سخت افزاری هستند که از شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند.

ذخیره‌سازی آفلاین: این روش ذخیره‌سازی به‌عنوان «ذخیره‌سازی سرد» یا «کیف پول سرد» نامیده می‌شود. ذخیره‌سازی آفلاین راهی ایمن برای ذخیره سازی شیبا در نظر گرفته می‌شود. زیرا این نوع ذخیره‌سازی، از طریق اتصال به اینترنت قابل دسترس نیست.

کیف پول‌های نرم افزاری: به این کیف پول‌ها «کیف پول‌های گرم» گفته می‌شود. این نوع کیف پول‌ها برنامه‌هایی هستند که می‌توانید برای ذخیره دارایی ارز دیجیتال، آنها را دانلود کنید. Exodus نمونه‌ای از کیف پول موبایل/دسکتاپ است که می‌توانید در آن ارز شیبا را ذخیره کنید.

آیا ارز شیبا اینو برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

با توجه به افزایش قیمت باورنکردنی که شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ داشت (و کاهش متعاقب آن)، ممکن است از خود بپرسید که آیا SHIB یک فرصت خوب برای سرمایه‌گذاری است یا خیر.

اولین چیزی که هنگام تحقیق در مورد نحوه خرید رمزارز شیبا متوجه خواهیدشد، پشتیبانی عالی این ارز توسط جامعه‌ای است که از این ارز حمایت می‌کنند. علاوه بر این، شیبا اینو هنوز در توییتر و انجمن‌های ارزهای دیجیتال موضوع داغی به حساب می‌آید، که در مورد بسیاری از آلت کوین‌های دیگر صدق نمی‌کند.

نظرات تحلیلگران بازار در مورد قیمت شیبا اینو

به‌گفته کارشناسان، محبوبیت Dogecoin تا حدی براساس حمایت ایلان ماسک است. این حمایت‌ها بیشتر در توییتر بیان می‌شود. اما، ارز شیبا اینو از حمایت چنین افراد معروفی برخوردار نیست. با توجه به اینکه ارز شیبا اینو به‌عنوان «قاتل دوج کوین» معرفی می‌شود، بعید است که به این زودی به محبوبیت ارز دوج کوین برسد.

با این حال، ارز شیبا اینو عرضه محدودی دارد. اگرچه تعداد ارز شیبا اینو بسیار زیاد است و به‌راحتی می‌تواند ارتشی از سرمایه‌گذاران را در خود جای دهد، اما همچنان عدد محدودی است. کلید موفقیت شیبا اینو در آینده در سفته‌بازی است. شیبا پتانسیل تبدیل‌شدن به دوج کوین بعدی را دارد.

ارزش بازار شیبا در لحظهٔ نگارش این مقاله، ۲,۷۶۲,۳۴۰,۲۹۶.۴۹ دلار است. با اینکه شیبا اینو یک توکن نسبتا جدید در دنیای ارزهای دیجیتال است، ولی در جایگاه مناسبی در بین ارزهای دیجیتال قرار دارد. سرمایه‌گذاری، چه در بازار سهام و چه در ارزهای دیجیتال، مقدار مشخصی از ریسک را به‌همراه دارند. هیچ چیز مطمئن و قطعی وجود ندارد. با این حال، کوین شیبا اینو پتانسیل تبدیل‌شدن به یک ارز برتر در بازار ارزهای دیجیتال را دارد!

ارز دیجیتال شیبا اینو در صرافی‌های ایرانی

برای خرید شیبا اینو مانند هر ارز دیجیتال دیگری، می‌توان از صرافی‌های ایرانی استفاده کرد. خرید ارز شیبا از صرافی ایرانی مزایای بسیاری دارد. اکثر صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و از زبان فارسی هم پشتیبانی نمی‌کنند.

در صرافی‌های ایرانی هم پس از ثبت‌نام و احراز هویت در آنها، می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از کارت بانکی خود، ارز دیجیتال موردنظر خود مانند شیبا اینو را خریداری کنید. با توجه به اینکه امروزه شیبا اینو از محبوبیت زیادی برخوردار است، بیشتر صرافی‌های ایرانی از آن پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید در صرافی‌های داخلی با خیالی آسوده و راحتی کامل این ارز را خریداری کنید.

کلام آخر

در مطالب گفته شده در مورد شیبا اینو که یکی از شبکه‌های بلاک چینی محبوب این روزها است، صحبت کردیم. همچنین خصوصیات این ارز، کیف پول‌ها، نحوه خرید و نظرات تحلیلگران برتر ارائه کردیم.

بیشتر افراد فعال در زمینه ارزهای دیجیتال، شیبا اینو را با افزایش قیمت شدید در ماه اکتبر می‌شناسند. با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که محبوبیت شیبا اینو تا حد زیادی به‌ جامعه‌محوربودن آن، برمی‌گردد. اما جهت‌دهی‌های افراد معروف مانند ایلان ماسک که پس از محبوبیت دوج کوین به وجود آوردند هم در معروفیت این ارز بی‌تاثیر نیست.

کد خبر 452195

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پس لرزه تصمیم جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

    پس لرزه تصمیم جدید ایلان ماسک در بازار رمزارزها

    امروز دومین کاهش متوالی روزانه در چند هفته اخیر در بازار رمزارزها به وقوع پیوست. تحلیل‌گران این روند نزولی را با تصمیم اخیر ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دمرتبط می‌دانند.

  • شیبا اینو برای سرمایه گذاری بهتر است یا بیت کوین؟

    شیبا اینو برای سرمایه گذاری بهتر است یا بیت کوین؟

    این سوال توسط افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال پرسیده می شود. فعالین بازار ارز های دیجیتال همواره در تحقیق و تحلیل برای پیدا کردن بهترین ارز هستند تا بتوانند بیشترین سود را در سرمایه گذاری های خود دریافت کنند. لذا عجیب نیست اگر به یکباره برای سرمایه گذاری، اقدام به بررسی تفاوت های یک ارز دیجیتال جدید با بیت کوین کنید.

  • تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست ثروتمندان جهان؛ ایلان ماسک در صدر

    تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست ثروتمندان جهان؛ ایلان ماسک در صدر

    میلیاردرهای جهان از ابتدای سال، شاهد کاهش ثروت خود بوده‌اند و علت آن این است که بازارهای سهام هر از چند گاهی به دلیل عوامل متعددی مانند جنگ روسیه و اوکراین و عواقب ناشی از آن دچار مشکل می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =