دولت در خصوص وزارت بازرگانی لایحه نداشته است

دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کرد این که دولت در خصوص وزارت بازرگانی لایحه نداشته است نوشت : هر طرحی که نمایندگان ارائه دهند، برای جمع‌بندی در هیات وزیران مطرح می‌شود تا هنگام بررسی طرح در صحن مجلس به عنوان نظر دولت اعلام شود.

به گزارش صدای بورس، کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور در توییتر نوشت :دولت در خصوص وزارت بازرگانی لایحه نداشته است.

هر طرحی که نمایندگان ارائه دهند، برای جمع‌بندی در هیات وزیران مطرح می‌شود تا هنگام بررسی طرح در صحن مجلس به عنوان نظر دولت اعلام شود.


بیشتر بخوانید: دفاع وزیر صمت از کارنامه وزارتش در نماز جمعه


به گزارش ایسنا -در جلسه ۵ تیر دولت نیز همین روال درباره چند پیشنهاد نمایندگان، از جمله طرح تشکیل وزارت بازرگانی طی شد.

کد خبر 454766

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دولت از مجلس فرصت خواست

    دولت از مجلس فرصت خواست

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

  • عملکرد دولت در حوزه صنعت برق چگونه بود؟

    عملکرد دولت در حوزه صنعت برق چگونه بود؟

     عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: برای حل عدم تراز تولید، مصرف و رفع خاموشی باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد و برای تحقق سرمایه‌گذاری نیز باید سیاست و رویکرد تغییر کند.

  •  ماسک دبه کرد

    ماسک دبه کرد

    ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، روز جمعه قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر را فسخ کرد و جنجال تازه ای به راه انداخت.

  • پیش بینی صادرات ۵۵ میلیارد دلاری تا پایان سال

    پیش بینی صادرات ۵۵ میلیارد دلاری تا پایان سال

    معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با بیان اینکه تراز تجارت خارجی ایران در دو ماه ابتدای سال جاری مثبت بود، گفت: پیش بینی می‌شود میزان صادرات امسال به ۴۵ تا ۵۵ میلیارد دلار برسد.

  • استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشد

    استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشد

    رئیس مجلس از درخواست رئیس جمهور جهت ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت خبر داد.

  • ۳۰۰ نفر منابع ارزی صندوق توسعه ملی را گرفتند، پس نمی‌دهند

    ۳۰۰ نفر منابع ارزی صندوق توسعه ملی را گرفتند، پس نمی‌دهند

    رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین با بیان اینکه نباید اموال عمومی به نفع اشخاص خاصی از بین برود،‌ تاکید کرد، حدود ۳۰۰ نفر منابع ارزی صندوق توسعه ملی را گرفته و پس نمی‌دهند، صندوق توسعه ملی باید اسامی بدهکاران را منتشر کند.

  • حذف شرکت های سودده از سهام عدالت در دولت روحانی

    حذف شرکت های سودده از سهام عدالت در دولت روحانی

    رییس فراکسیون سهام عدالت مجلس از تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای سهام عدالت با دستور وزیر اقتصاد خبر داد و گفت: در دولت قبل چند شرکت سودده مانند پالایشگاه شازند، پتروشیمی کرمانشاه و شرکت‌های ملی گاز و ملی حفاری توسط سازمان خصوصی‌سازی، به زیان مردم از پرتفوی سهام عدالت حذف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =