تکذیب تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها در تهران

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تعطیلی پمپ‌های بنزین در تهران در شب گذشته و ایجاد بازار سیاه بنزین را تکذیب کرد.  

به گزارش صدای بورس، بعد از آنکه دولت جراحی اقتصادی و عادلانه‌کردن نظام پرداخت یارانه در کشور را آغاز کرد، برخی اخبار در خصوص آزادسازی قیمت بنزین در فضای مجازی نیز مطرح شد؛ موضوعی که به سرعت توسط دولت تکذیب شد و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری نیز اعلام کرد که بنزنی شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

با این حال از آن زمان تا کنون هرچند روز یکبار دوباره موضوع بنزین در شبکه‌های اجتماعی مطرح می شود. یک روز کمبود بنزین در صدر اخبار قرار می‌گیرد و روز دیگر افزایش قیمت تا ۱۸ هزار تومان در هر لیتر عنوان می‌شود. اخباری که هر بار با تکذیب همراه است و راه به جایی نمی‌برد.

این بار نیز خبری مبنی بر وضعیت نابسامان توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت‌رسانی در اکثر نقاط کشور در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بر اساس آن، جمعه شب دهم تیر ماه، برخی از پمپ بنزین‌های شهر تهران تعطیل بوده و از ارائه بنزین به مردم خودداری کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:تکذیب افزایش قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت‌ سوخت آزاد


بررسی‌های البته نشان می‌دهد که هیچ جایگاه سوختی در تهران تعطیل نشده و نیست و همگی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، همچنین ایجاد بازار سیاه بنزین را طرح کردند. موضوعی که توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب شده است.

بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پمپ‌بنزین‌های تهران تعطیل نیستند و بازارسیاهی نیز در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، با این حال اگر هموطنان با مراجعه به پمپ بنزینی با مشکل دریافت سوخت مواجه شدند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند.

کد خبر 454685

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نانوایان رغبتی برای پخت نان با کیفیت ندارند

    نانوایان رغبتی برای پخت نان با کیفیت ندارند

    رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: کاهش کیفیت نان به دلایل زیادی چون آرد، نوع نمک، افزودنی‌ها مجاز و در نهایت ندادن نرخ جدید بستگی دارد وقتی نانوا نتواند هزینه‌های جانبی واحد صنفی خود را تامین کند رغبت چندانی برای پخت نان با کیفیت ندارد.

  • ایران برای اولین بار توانست «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» شود

    ایران برای اولین بار توانست «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» شود

    سخنگوی دولت اعلام کرد که تعاون ایران برای اولین بار توانست از بین ۱۱۰ کشور، «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» (ICA) شود.

  • افزایش ۱۴ میلیارد دلاری درآمدهای نفتی ایران 

    افزایش ۱۴ میلیارد دلاری درآمدهای نفتی ایران 

    با اجرای طرح توسعه یکپارچه توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان که مدت ۷ سال و با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری انجام خواهد شد، تولید از این میدان ۳۸۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد که درآمد نفتی ایران را سالانه ۱۴ میلیارد دلاری افزایش خواهد داد.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو + جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • نفت گران شد

    نفت گران شد

    قیمت‌ نفت خام برنت در پی نگرانی‌ها درباره کمبود عرضه در بازارهای جهانی با بیش از سه دلار افزایش همراه شد.

  • تیبا بالاخره ارزان شد!

    تیبا بالاخره ارزان شد!

    هیچ روندی در بازار این روزهای خودرو برای روز دوم تکرار نمی شود و به همین دلیل روند نزولی قیمت ها در بازار خودرو، امروز به ثبات تبدیل شد و اکثر مدل های پرفروش بازار بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

  • پبش بینی زمان افزایش قیمت بنزین

    پبش بینی زمان افزایش قیمت بنزین

    دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: اینکه قیمت‌ها باید باتوجه به افزایش قیمت جهانی انرژی باید تغییر کند، درست است، اما اینکه چگونه می‌توان این کار را انجام داد که جامعه دچار تنش نشود، بسیار اهمیت دارد.

  • نه مجلس و نه دولت قصد گرانی بنزین را ندارند

    نه مجلس و نه دولت قصد گرانی بنزین را ندارند

    عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نه وزارت نفت و دولت و نه مجلس؛ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و فرآورده‌های نفتی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =