خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در شهرهای جدید استان تهران ظرفیت سازی جدید برای ثبت نام نهضت ملی مسکن ایجاد شده است.

به گزارش صدای بورس -خلیل محبت خواه افزود: ظرفیت سازی برای ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن در کشور ایجاد شده و در استان تهران و شهرهای جدید تهران هم ظرفیت جدید ایجاد شده و ثبت نام برای شهرهایی از جمله پرند، هشتگرد و ایوانکی هم ایجاد خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پالایش متقاضیان در استان تهران به اتمام رسیده و ارسال پیامک به متقاضیان از ابتدای هفته آغاز شده و متقاضیان باید ظرف مدت ۲ هفته آورده اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان است، واریز کنند.

آخرین جزئیات متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن | منابع مالی پروژه نهضت ملی مسکن چگونه تامین می شود؟


بیشتر بخوانید: چه کسانی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن هستند؟


وی اضافه کرد: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند حذف نشده، اما به انتهای فهرست برای تکمیل واحدها منتقل می‌شوند.

به گزراش باشگاه خبرنگاران -به گفته رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ثبت نام مجدد متقاضیان نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده و با توجه به تامین اراضی در این بخش دوره جدیدی از ثبت نام‌ها در شهرهایی که ظرفیت سازی ایجاد شده آغاز می‌شود.

کد خبر 454580

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  ودیعه ۵ تا ۳۵ میلیاردی املاک مسکونی در شمال پایتخت

    ودیعه ۵ تا ۳۵ میلیاردی املاک مسکونی در شمال پایتخت

    افزایش قیمت مسکن سبب شده تا میزان ودیعه املاک بزرگ متراژ در شمال تهران نیز افزایش چشمگیری یابد به طوری که برای رهن کامل آپارتمان و املاک ویلایی به بودجه‌ای بین ۵ تا ۳۵ میلیارد تومان نیاز است.

  • بحران آب در راه است/مخازن ۳ برابری عراق و ترکیه روی دجله

    بحران آب در راه است/مخازن ۳ برابری عراق و ترکیه روی دجله

    سخنگوی صنعت آب گفت: آورد دجله حدود ۴۳ میلیارد متر مکعب است اما ۳ برابر این آورد یعنی حدود ۱۳۰ میلیارد متر مکعب مخزن برای اهداف ذخیره‌سازی آب به خصوص از سوی ترکیه و عراق ایجاد شده است، آورد فرات هم حدود ۳۰ تا ۳۴ میلیارد متر مکعب است که ۵ برابر آن یعنی حدود ۱۷۰ میلیارد متر مکعب بارگذاری مخزن اتفاق افتاده است.

  • فهرست متقاضیان وام ودیعه مسکن منتشر شد

    فهرست متقاضیان وام ودیعه مسکن منتشر شد

    دومین فهرست از متقاضیان تایید شده دریافت وام ودیعه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی به شبکه بانکی تحویل شد.

  • تهران، متری ۴۰میلیون تومان!

    تهران، متری ۴۰میلیون تومان!

    آمارها می‌گویند قیمت مسکن به‌دلیل رکود در بازار نسبت به تورم، رشد کمتری داشته است و بنا به آمارهای اعلامی از سوی بانک مرکزی در خردادماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران، ۳۹میلیون و ۴۱۴هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۸.۴ و ۳۲.۸ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که نرخ تورم نقطه به نقطه در خرداد به ۵۲‌درصد رسید و رکورد بالاترین میزان تورم در ۴۰ سال اخیررا ثبت کرد.

  •  تب بازار مسکن فروکش می‌کند؟

    تب بازار مسکن فروکش می‌کند؟

    یک کارشناس بازار مسکن گفت: اگر مذاکرات منجر به کاهش نرخ ارز شود و این افت قابل ملاحظه باشد می‌توان نسبت به ثبات و فروکش تب بازار مسکن امیدوار بود. البته به شرطی که کاهش نرخ ارز چشمگیر باشد و تداوم پیدا کند.

  • درآمد یک‌ساله «مالیات بر لوکس‌ها» و «مالیات بر خانه‌خالی» معادل ۴۰مترمربع آپارتمان

    درآمد یک‌ساله «مالیات بر لوکس‌ها» و «مالیات بر خانه‌خالی» معادل ۴۰مترمربع آپارتمان

    گزارش مکتوب سازمان امور مالیاتی، ضمن تشریح اهداف قانون‌گذار از «مالیات بر املاک لوکس و خانه‌های خالی» نشان می‌دهد تاکنون ۱۱هزار و ۲۴۵فقره «ملک لوکس» و ۴۹۶هزار و ۹۴۶ «خانه خالی» مشمول پرداخت مالیات به میزان کل ۴هزار و ۳۲۱میلیارد تومان شده‌اند که حدود ۲/ ۱میلیارد تومان وصول شده است.

  • روند ادامه دار کاهش قیمت غزر

    روند ادامه دار کاهش قیمت غزر

    تحلیل تکنیکال نماد غزر را در این مطلب بخوانید.

  • شروع مرحله جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن

    شروع مرحله جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن

    مرحله جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۱۵ تیر آغاز خواهد شد.

  • دولت‌ها از جیبِ خود به داد مستاجر برسند

    روزنامه جمهوری اسلامی پیشنهاد کرد:

    دولت‌ها از جیبِ خود به داد مستاجر برسند

    روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی از رفتار دولت نسبت به رنگین کردن سفره مستاجر از جیب موجر انتقاد کرد و آن را «ذخیره رایی برای دولت» نامید و پیشنهاد کرد دولت از جیب خود اجاره مستاجران را بپردازد

  • قیمت آپارتمان در تهران؛ ۸ تیر ۱۴۰۱

    قیمت آپارتمان در تهران؛ ۸ تیر ۱۴۰۱

    قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

  • مالکان افزایش ۲۵ درصدی را قبول ندارند

    مالکان افزایش ۲۵ درصدی را قبول ندارند

    در روزهای ابتدایی فصل تابستان به سر می بریم و هنوز بسیاری از مستاجران سردرگم سقف ۲۵ درصدی هستند چراکه بسیاری از مالکان هنوز زیر بار این رقم نمی روند.

  • قیمت دلاری، بلیت برخی پروازها را از دسترس خارج کرد

    قیمت دلاری، بلیت برخی پروازها را از دسترس خارج کرد

    عضو هیئت مدیره جامعه تورگردانان همزمان با اجرای طرح بلیت دلاری هواپیما برای مسافران غیرایرانی، خبر داد که بخشی از ظرفیت و سهمیه بلیت مسافر ایرانی در برخی مسیرهای هوایی از دسترس خارج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =