توزیع گسترده انواع روغن دیزلی در بازار

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران از ادامه برنامه توزیع هفتگی انواع روغن تولیدی این شرکت خبر داد.

صدای بورس- فراهانی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران، در گفتگو با روابط عمومی این شرکت اعلام کرد که‌ بهران با هدف تامین نیازها و تنظیم بازار در هفته‌های گذشته به طور متوسط هر هفته سه و نیم میلیون لیتر انواع روغن دیزلی را به بازار عرضه کرده است.

وی تصریح کرد، تا ایجاد ثبات در بازار و تثبیت قیمت‌های انواع روانکارهای خودرو، توزیع هفتگی همین میزان روانکار دیزلی ادامه خواهد داشت.

مدیر بازاریابی و فروش بهران با تاکید بر عرضه سراسری روغن‌های تولیدی این شرکت توسط شبکه عاملان فروش در تمامی استان‌های کشور، توزیع مویرگی محصولات در سطح اتوسرویس‌ها توسط شرکت بازرگانی بهران را ابزار مناسب دیگری جهت تامین دقیق و به موقع نیازهای مشتریان برشمرد و افزود: به رغم مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه و مسائل ناشی از قیمت‌گذاری دستوری، شرکت نفت بهران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ایفای تعهدات خود به مشتریان، عرضه مستمر محصولات خود را به بازار همواره در دستور کار خود داشته و دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با استمرار تامین روغن‌های مورد نیاز بازار توسط همه تولیدکنندگان روانکار در کشور، بازار طی هفته‌های آتی به شرایط عادی باز گردد.

کد خبر 454539

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =