شرکتهای تولید کننده روغن به آمار فروش شبکه توزیع دسترسی می یابند / برخورد با متخلفان توزیع روغن در بازار

بازرس انجمن پالایشگاههای روغن سازی ایران از ایجاد دسترسی به آمار توزیع عاملین فروش در سامانه جامع تجارت با هماهنگی وزارت صمت خبر داد.

به گزارش صدای بورس،مهران حیدری بازرس انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران در گفتگو با روابط عمومی شرکت نفت بهران گفت: طی هماهنگی های ایجاد شده با وزارت صمت، مقرر شد است تا مرکز توسعه تجارت الکترونیک دسترسی شرکتهای تولید کننده روغن کشور به آمار فروش و توزیع محصولات خود توسط عاملین فروش را فراهم سازد تا از این طریق این شرکتها بتوانند بر فرآیند توزیع محصولات خود، به ویژه روغنهای موتور در کشور نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر افزایش تولید و عرضه محصولات توسط پالایشگاههای روغن در دو ماهه اخیر افزود: با توجه به عرضه ۱۴۱ هزار متر مکعبی روغن موتور در چهار ماهه اول توسط پالایشگاههای روغن در کشور نباید شاهد نوسانات شدید در بازار روغن موتور باشیم، بنابراین ایجاد ثبات در این بازار نیازمند همراهی عاملین فروش و سایر بخش های شبکه توزیع است.

حیدری افزود: با ایجاد دسترسی شرکتهای تولید کننده روغن به لایه های بعدی در سامانه جامع تجارت این امکان به جود خواهد آمد تا آن بخش از شبکه توزیع که عرضه محصولات موتوری را تسهیل نمی کنند، شناسایی شده و امکان برخورد موثر با متخلفان در این بخش به وجود آید. وی تصریح کرد اعضای انجمن پس از شناسایی متخلفان اقدام به قطع همکاری با آنها کرده و سهمیه کالاهای متخلفان را به سایر بازیگران موثر در شبکه توزیع منتقل خواهد کرد.

کد خبر 456787

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =