۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
صف فروش دلار شلوغ شد

بر اساس مشاهدات میدانی امروز (یکشنبه) پس از انتشار خبر گشایش در مذاکرات مراجعه فروشندگان ارز به بازار افزایش یافته به طوری که در مقابل صرافی‌ها صف فروش شکل گرفته است.

به گزارش صدای بورس، بازار ارز همواره دستخوش تحولات سیاسی داخلی و منطقه است و اخبار منتشر شده در این خصوص موجب نوسان قیمت ارز در بازار می‌شود.

در کشور ما نیز چند سالی است که اخبار مذاکرات مهم‌ترین عامل تغییر قیمت ارز است و هر بار که اخبار مثبتی از روند مذاکرات منتشر می‌شود، نرخ ارز کاهش می‌یابد و افرادی که ارز برای کسب سود بیشتر دلار خریداری کرده بودند، برای ممانعت از ضرر بیشتر اقدام به فروش دلار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: دیوار بلند بی‌اعتمادی در برابر سرمایه‌گذاران/ فعلا تماشا کنید


اظهارات "جوزف بورل" مسئول سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا و همچنین "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری روز گذشته نشان داد که برآیند گفت‌وگوهای مفصل در تهران، مثبت بوده است.

بازار ارز به خبر مذاکرات احیای برجام واکنش نشان داد و امروز فروشندگان ارز بیشتر شدند به طوری که در مقابل صرافی‌ها صف فروش ایجاد شد.

بازخورد خبر آمادگی ایران برای ازسرگیری مذاکرات سیگنال مثبتی به بازار داد و قیمت‌ها تا حدی کاهش یافت و دارندگان برای فروش ارز خود بلافاصله اقدام کردند.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، امروز هر دلار آمریکا در صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۷۳۳ تومان، یورو ۲۸ هزار و ۶۶۹ تومان و درهم ۶ هزار و ۸۸۹ تومان فروخته می‌شود.

کد خبر 454306

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شناسایی انباری که ‌لوازم خانگی دسته دوم را به جای نو می‌فروخت

    شناسایی انباری که ‌لوازم خانگی دسته دوم را به جای نو می‌فروخت

    معاون وزیر صمت گفت: در یکی از انبارهای بزرگ در تهران دستگاه های لوازم خانگی دست دوم را تجهیز و نو می کردند که تبدیل به شبکه هم شده بودند؛ در نهایت با این شبکه برخورد شد.

  • آینده سیاه دلار در روسیه

    آینده سیاه دلار در روسیه

    یکی از نمایندگان دومای روسیه گفت که دلار هیچ استفاده‌ای در آینده روسیه نخواهد داشت.

  • درآمد روسیه از فروش گاز همچنان در اوج

    درآمد روسیه از فروش گاز همچنان در اوج

    بر اساس داده‌های پایگاه اینترنتی آی‌سی‌آی‌اس(ICIS)، روسیه با وجود کاهش صادرات گاز به کشورهای اصلی مصرف‌کننده در اتحادیه اروپا طی هفته گذشته، روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از این صادرات درآمد دارد.

  • دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی را تسهیل دسترسی ایرانی‌ها به پروازهای داخلی اعلام کرد و گفت: اساسا دلیلی ندارد که به مسافران خارجی سوبسید و یارانه‌ای که به مسافران ایرانی داده می‌شود را پرداخت کنیم.

  • قیمت طلا و سکه را ببینید

    قیمت طلا و سکه را ببینید

    امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =