شناسایی انباری که ‌لوازم خانگی دسته دوم را به جای نو می‌فروخت

معاون وزیر صمت گفت: در یکی از انبارهای بزرگ در تهران دستگاه های لوازم خانگی دست دوم را تجهیز و نو می کردند که تبدیل به شبکه هم شده بودند؛ در نهایت با این شبکه برخورد شد.

به گزارش صدای بورس -محمدمهدی برادران امروز در نشست خبری با بیان اینکه مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی در قطعات یدکی، لوازم خانگی و محصولات دخانی را از ابتدای سال کلید زدیم، اظهار کرد: ۱۰ میلیارد دلار حجم بازار داخلی قطعات یدکی خودرو است که ۹۰ هزار شناسه صادر شده و برای ۳۹ میلیون قطعه کد رهگیری در قطعات یدکی به جمع بندی رسیدیم.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت افزود: اخذ کد شناسه و رهگیری برای کلیه کالاهای لوازم خانگی صورت گرفت در سطح عرضه نیز اقدامات مناسبی انجام شد، به عنوان نمونه با یکی از انبارهای بزرگ در تهران برخورد شد. در این انبار دستگاه‌های لوازم خانگی دست دوم را تجهیز می‌کردند که تبدیل به شبکه هم شده بودند که در نهایت با این شبکه برخورد شد.

برادران ادامه داد: پارسال در حوزه دخانیات ۱۱ میلیارد نخ سیگار قاچاق در بازار بوده که قطعاً در بخش خرده فروش با قاچاق مقابله نمی‌کنیم بلکه با قاچاق سازمان یافته مثلاً قاچاق برند ماربلو مقابله خواهیم کرد و براین اساس ۳۰۴۱ کد شناسه در این حوزه صادر کردیم.


بیشتر بخوانید :قیمت‌های جدید لوازم خانگی اعلام شد


وی گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان امسال حقوق دولتی از دخانیات دریافت خواهیم کرد.

به گزارش مهر، برادران با بیان اینکه امسال ۱۸ میلیون دستگاه لوازم خانگی امسال تولید خواهیم کرد، افزود: در بهار امسال کاهش ۱۵ درصدی ارزبری، افزایش ۱۰ درصدی عمق داخل و افزایش ۱۰ درصدی صادرات داشتیم.

کد خبر 454269

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •   رکورد تورم ماهانه شکست / سیاستگذار چه باید کند؟ چهار سوال، چهار پاسخ

     رکورد تورم ماهانه شکست / سیاستگذار چه باید کند؟ چهار سوال، چهار پاسخ

     گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد نرخ تورم ماهانه خرداد سال جاری با ثبت رقم ۲/ ۱۲درصد به بیشترین میزان از ابتدای انتشار آن رسیده است. این نهاد، به شکل رسمی آمار تورم ماهانه را از ابتدای دهه۸۰ ارائه کرده است.

  •  خرید آشپزخانه تمام ایرانی برای عروس چند؟

    خرید آشپزخانه تمام ایرانی برای عروس چند؟

    بازار لوازم خانگی این روزها با رکودی چشمگیر و قابل توجه روبروست و خریداران این کالاها را تنها نوعروسان شامل می شود. اما تهیه یک جهیزیه کامل چقدر آب می خورد؟

  • دخانیات، در صدر کشفیات قاچاق

    دخانیات، در صدر کشفیات قاچاق

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تشکیل بیش از ۸۳ میلیارد تومان پرونده قاچاق در نیمه اول امسال خبر داد و گفت که توتون و تنباکو، سیگار، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خودرو بیشترین کشفیات بوده است.

  • صف فروش دلار شلوغ شد

    صف فروش دلار شلوغ شد

    بر اساس مشاهدات میدانی امروز (یکشنبه) پس از انتشار خبر گشایش در مذاکرات مراجعه فروشندگان ارز به بازار افزایش یافته به طوری که در مقابل صرافی‌ها صف فروش شکل گرفته است.

  • کدام کالاها بیشتر احتکار می‌شود؟

    کدام کالاها بیشتر احتکار می‌شود؟

    طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در اردیبهشت امسال بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان کالا شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر و تخم مرغ، انواع شوینده، لوازم خانگی و کاغذ کشف شده است.

  • وضعیت قیمت‌های جدید لوازم خانگی اعلام شد

    وضعیت قیمت‌های جدید لوازم خانگی اعلام شد

    سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از صدور مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت برای تلویزیون و ۱۰ درصدی برای یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید از اول تیر ماه اجرایی می‌شود.

  • قیمت دلار را ببینید

    قیمت دلار را ببینید

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۷۱۷ تومان است.

  • برای دهک های پایین خودرو نداریم

    برای دهک های پایین خودرو نداریم

    معاون امور حمل‌ونقل وزارت صمت گفت: یکی از اشتباهات صنعت خودروسازی کشورمان این است که برای دهک‌های پایین و متوسط که حدود ۴۵ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند خودرو نداریم.

  •  قیمت‌های جدید لوازم خانگی اعلام شد

    قیمت‌های جدید لوازم خانگی اعلام شد

    سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از صدور مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت برای تلویزیون و ۱۰ درصدی برای یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید از اول تیر ماه اجرایی می‌شود.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای سایپا امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو

    قیمت خودروهای ایران خودرو

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو /خبرهای خوب از بهبود کیفیت خودروها تا پایان امسال

    حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو /خبرهای خوب از بهبود کیفیت خودروها تا پایان امسال

     وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید و واردات خودروهای اقتصادی متناسب با قدرت خرید مردم در دستور کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =