ستاد ویژه‌ای برای برخورد با تخلف کم فروشی نان و آرد تشکیل شد

وزیر اقتصاد می‌گوید: ستاد ویژه‌ای برای بررسی کم فروشی آرد و نان در استان‌های کشور تشکیل شده است که با بررسی‌های جزئی این تخلفات را گزارش می‌کنند.

به گزارش صدای بورس، طی روزهای گذشته انتقادهایی از سوی کاربران فضای مجازی درباره مشکلات متعدد در توزیع نان و آرد در نانوایی ها مطرح شده بود که وزیر اقتصاد در این باره توضیح داد.

سید احسان خاندوزی می گوید: مسئول کنترل توزیع آرد و نان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور هستند؛ اما همینجا از طرف اکثریت نانواها اعاده حیثیت می کنم،‌ اقلیتی از نانواها نسبت به کم فروشی یا ممانعت از فروش نان و آرد مشغول تخلف هستند که حتما باید اصلاح شوند. بررسی های جزئی کارتخوان های نانواها نشان می دهد کمتر از یک درصد از تراکنش ها دچار مشکل است.


بیشتر بخوانید: خبر جدید در مورد قیمت نان


به گفته خاندوزی،‌ تا زمانی که اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی قطعی نشده این طرح برای کل کشور اجرایی نمی شود. در برخی استان ها کار پیشرفت کرده و با مشخص شدن ایرادات،‌اصلاحاتی روی طرح انجام شده است.

وزیر اقتصاد گفت:‌ تمام معترضانی که به دهک بندی خود شکایت داشتند،‌ به صورت علی الحساب برای آن ها یارانه واریز شده و این وجوه در حساب های آن ها مسدود شده است. در صورتی که این اتفاق هنوز برای افراد رخ نداده می توانند به سامانه وزارت تعاون مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این سبحانیان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفته بود در صورت تکمیل نشدن طرح کالابرگ الکترونیک پرداخت یارانه نقدی را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 453138

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نان کیلویی بخریم یا نه؟

    نان کیلویی بخریم یا نه؟

    رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آردسازان ایران می‌گوید در بسیاری از کشورها نان به صورت کیلویی فروخته می‌شود و فروش نان به صورت کیلویی باعث می‌شود قیمت‌ها قابل کنترل باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =