۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
خبر جدید در مورد قیمت نان

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه نان نخواهیم داشت بلکه پرداخت یارانه‌ها برای نان سنتی اصلاح خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، علی بهادری جهرمی دولت درباره اینکه گفته می‌شود طرح پایلوت اجرا شده در استان زنجان برای دادن نان به مردم خبر از افزایش قیمت این کالا و حتی جیره‌بندی آن می‌دهد، گفت: هیچ‌گونه تغییری در حوزه قیمت نان، یارانه نان و مبلغ پرداختی از جیب مردم برای این کالا در دستور کار دولت نیست.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما در حال اصلاح در شیوه تخصیص یارانه هستیم که آن را هم به شیوه آزمایشی در برخی از استان‌ها انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: از مردم زنجان بپرسید آیا قیمت نان تغییر کرده است؟ آیا مشکلی در دسترسی به نان ایجاد شده است؟ آیا تغییری صورت گرفته است؟ هیچ‌گونه قراری مبنی بر این نیست که تغییری صورت گیرد؛ بلکه قرار است پرداخت یارانه‌ها بهینه و نظام توزیع‌اش با حفظ همین پرداخت‌ها از جیب مردم نسبت به خرید نان سنتی اصلاح شود.

کد خبر 452952

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نان کیلویی شد

    نان کیلویی شد

    رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران گفت: همه زیرساخت‌ها برای فروش نان کیلویی در کشور فراهم شده است.

  • کارتی شدن نان به گلستان رسید

    کارتی شدن نان به گلستان رسید

    استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی گفت: نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان آغاز شد.

  • رئیسی: گام‌های خوبی در ارتقای سطح روابط ایران و تاجیکستان برداشته شد

    رئیسی: گام‌های خوبی در ارتقای سطح روابط ایران و تاجیکستان برداشته شد

    رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: گام‌های خوبی برای ارتقای روابط تهران و دوشنبه پس از حضور ایران در اجلاس شانگهای برداشته شد.

  • اعلام دلایل صف طولانی برخی نانوایی‌ها

    سود فروش آرد از نان بیشتر است؟

    اعلام دلایل صف طولانی برخی نانوایی‌ها

    بررسی های میدانی حاکی از طولانی شدن صف‌های خرید نان در برخی نانوایی ها در روزهای اخیر و همچنین کاهش تعداد واحدهای نانوایی در سطح شهر است.

  • دهک بندی یارانه ها ۶ ماه یک بار بازنگری می شود

    دهک بندی یارانه ها ۶ ماه یک بار بازنگری می شود

    معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکنون دو فهرست از متقاضیان معترض به دهک‌بندی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده است، گفت: دهک‌بندی‌ها هر سال یکی دو بار رسیدگی می‌شود.

  • آمادگی برای گران کردن نان

    آمادگی برای گران کردن نان

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بنا نداریم قیمت نان را تا پایان سال جاری تغییر دهیم و نان با همان نرخ سابق عرضه می‌شود قیمت نان لواش در زنجان ۳۵۰ تومان، نان بربری ۱۱۰۰ تومان و نان سنگک ۱۵۰۰ تومان خواهد ماند و اجرای این طرح افزایش قیمت را به دنبال نخواد داشت البته نرخ نان ممکن است بنا به نرخ تورم در سال‌ آینده تغییر کند.

  • اعلام زمان اجرای طرح فروش کیلویی نان

    اعلام زمان اجرای طرح فروش کیلویی نان

    مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است. این طرح با همکاری شرکت خدمات بازرگانی تامین آرد استان‌ها تا چهار ماه آینده اجرا می شود.

  • رئیسی: تأخیر در پرداخت حقوق ها یک ساعت هم مجاز نیست

    رئیسی: تأخیر در پرداخت حقوق ها یک ساعت هم مجاز نیست

    رئیس جمهور گفت: پیگیری اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل آلاینده‌ها و معضل گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =