سومین استان برای کارتی شدن نان معرفی شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه آرد در استان فارس خبر داد.

به گزارش صدای بورس، احسان خاندوزی گفت: در استان فارس برای برگزاری آزمایشی طرح هوشمندسازی آرد کشور، جلساتی را با مقامات استانی، مدیران و فعالان اقتصادی بخش‌های غیردولتی صاحبان کارخانه‌ها داشتیم.

او می‌گوید: طرح هوشمندسازی یارانه‌ها امکان ایجاد نظارت بر خط را فراهم و از فرار منابع کشور یا قاچاق جلوگیری می‌کند. ۲۴ میلیون و ۹۴۷ هزار قرص نان در شبکه جدید هوشمندسازی یارانه آرد به دو استان به صورت آزمایشی تخصیص پیدا کرده و فارس نیز استان سوم خواهد بود؛ بنابراین با این طرح به سوی حکمرانی هوشمند اطلاعات اقتصادی در حرکت هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،۱۷ اردیبهشت امسال طرح هوشمندسازی یارانه آرد، برای نخستین بار به صورت آزمایشی در نانوایی‌های سنتی استان زنجان به مرحله اجرا در آمد و پس از آن، استان قزوین نیز به این طرح اضافه شد.

کد خبر 452857

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • آمادگی برای گران کردن نان

    آمادگی برای گران کردن نان

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بنا نداریم قیمت نان را تا پایان سال جاری تغییر دهیم و نان با همان نرخ سابق عرضه می‌شود قیمت نان لواش در زنجان ۳۵۰ تومان، نان بربری ۱۱۰۰ تومان و نان سنگک ۱۵۰۰ تومان خواهد ماند و اجرای این طرح افزایش قیمت را به دنبال نخواد داشت البته نرخ نان ممکن است بنا به نرخ تورم در سال‌ آینده تغییر کند.

  • اعلام دلایل صف طولانی برخی نانوایی‌ها

    سود فروش آرد از نان بیشتر است؟

    اعلام دلایل صف طولانی برخی نانوایی‌ها

    بررسی های میدانی حاکی از طولانی شدن صف‌های خرید نان در برخی نانوایی ها در روزهای اخیر و همچنین کاهش تعداد واحدهای نانوایی در سطح شهر است.

  • نان کیلویی شد

    نان کیلویی شد

    رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران گفت: همه زیرساخت‌ها برای فروش نان کیلویی در کشور فراهم شده است.

  • اعلام زمان اجرای طرح فروش کیلویی نان

    اعلام زمان اجرای طرح فروش کیلویی نان

    مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است. این طرح با همکاری شرکت خدمات بازرگانی تامین آرد استان‌ها تا چهار ماه آینده اجرا می شود.

  • جزئیات فروش نان با کارت‌خوان‌های هوشمند

    جزئیات فروش نان با کارت‌خوان‌های هوشمند

    پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح آزمایشی فروش نان با کارت‌خوان‌های هوشمند در استان زنجان، گام دوم برای همه‌گیرکردن این شیوه نیز برداشته شد و از دیروز در استان قزوین نیز تخصیص یارانه نان به مصرف‌کننده نهایی آغاز شد.

  • کارتی شدن نان به گلستان رسید

    کارتی شدن نان به گلستان رسید

    استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی گفت: نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =