کنسرو ماهی تن از ۴۰ هزار تومان هم گذشت

با افزایش قیمت اخیر کالاهای اساسی، برخی از محصولات پایین دستی این اقلام نیز افزایش قیمت داشته‌اند که انواع کنسرو ازجمله آن‌هاست.

به گزارش صدای بورس، با افزایش قیمت اخیر کالاهای اساسی، برخی از محصولات پایین دستی این اقلام نیز افزایش قیمت داشته‌اند که انواع کنسرو ازجمله آن‌هاست.

قیمت انواع کنسرو ماهی تن و دیگر کنسروهای غذایی و غیرمیوه‌ای در بازار متاثر از افزایش قیمت روغن بالا رفته و کنسرو ماهی تن که در محدوده قیمت ۳۵هزار تومان بود هم‌اکنون در برخی برندها از ۴۰هزار تومان گذشته است.

بخشی از محصولات موجود در سوپرمارکت‌ها هنوز با قیمت قدیم به فروش می‌رسند.

عبور قیمت کنسرو ماهی تن از ۴۰هزار تومان | ارزان‌ترین کنسرو ماهی چند؟

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 451936

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •   روغن هم سهمیه‌ای می‌شود؟

    قفسه فروشگاه‌ها همچنان خالی از روغن

    روغن هم سهمیه‌ای می‌شود؟

    پافشاری دولت براجرای تصمیم عجولانه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، توزیع و قیمت کالاهای اساسی مانند روغن را بحرانی کرده تا جایی که وضعیت توزیع و یا سهمیه بندی این محصول همچنان نامشخص است.

  • جریمه ۳۸۰ میلیارد تومانی شرکت تک ماکارونی

    جریمه ۳۸۰ میلیارد تومانی شرکت تک ماکارونی

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تک ماکارونی اکنون رقمی معادل ۳۸۰ میلیارد تومان محکوم و مجبور به عرضه کالاهای در اختیار خود به بازار شده است.

  • توزیع ۱۶۰ هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب

    از سوی شرکت بازرگانی دولتی صورت می‌گیرد

    توزیع ۱۶۰ هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب

    مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۶۰ هزار تن شکر در کشور با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

  • قیمت میوه ۱۰ درصد کاهش می‌یابد

    قیمت میوه ۱۰ درصد کاهش می‌یابد

    رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با عرضه انبوه میوه های نوبرانه پیش بینی می شود که این هفته قیمت میوه ۱۰ درصد کاهش یابد.

  • چرا روغن نایاب شد؟

    چرا روغن نایاب شد؟

    معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی ضمن اشاره به دلایل کمبود روغن در روزهای گذشته از مردم خواست تا اگر نیاز به خرید برخی از کالاها مانند روغن ندارند حداقل یک تا دو روز فرایند خرید خود را به تاخیر بیندازند تا شبکه تولید، انتقال، توزیع و فروش آمادگی لازم خودشان را برای انتقال کالاها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد پیدا کنند.

  • عرضه رب با قیمت سال گذشته

    عرضه رب با قیمت سال گذشته

    دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: بعد از افزایش نرخ یک محصول خرید آن از سوی مصرف‌کنندگان اصلی، به حاشیه می‌رود؛ در همه دنیا ماهی غذای سلامت شناخته شده است و کنسرو ماهی خوراک دانشجویان، کارگرها و قشر متوسط و ضعیف جامعه است که بعد از افزایش نرخ این محصول میزان خرید از سوی این افراد حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرویز IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    جنگ روحی روانی روس ‌و اوکراین باعث گران کردن کالاهای اساسی شده چرا باید از روسیه حمایت مالی جانی اذوقه ای تاوونش ملت ایران بدهد ۴قلم کالا را به اصطلاح گران کردن الان روی ۴۰۰۰قلم به گفته روزنامه نگاران تحلیل میکنند
  • حمید IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    اینکه قراربودفقط بادادن یارانه ۴قلم جنس گران شود ‌ولی الان تمام اجناس داره گران وگرانترمیشه چراملت رومسخره میکنید خداوکیلی اگه خودتان صاحب این مملکت نبودید چه فتوایی می‌دادید لطفا با وجدان فکر کنیدو جواب دهید به خودتان وبعد به مردم گیرندین که توخیابان ها سروصدامیکنن وجدان+خدا