توزیع ۱۶۰ هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۶۰ هزار تن شکر در کشور با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش صدای بورس، حجت براتعلی با اعلام خبر توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج در سطح کشور گفت: ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۱۰۰ هزار تن شکر نیز در ایام ماه مبارک رمضان عرضه شد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۰ هزار تن روغن خام برای ثبات جریان تولید در کشور از مخازن ذخیره‌سازی متعلق به شرکت بازرگانی دولتی ایران، تحویل کارخانجات روغن نباتی شده است که این روند به صورت مستمر ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: شوک‌های قیمتی با یارانه جبران می‌شود؟


براتعلی در مورد توزیع کالایی راهبردی شکر نیز گفت: توزیع شکر از اواخر سال گذشته در کشور آغاز شده و مقدار عرضه این کالا در ایام عید و ماه مبارک رمضان به ۱۰۰ هزار تن رسید.

وی با اعلام اینکه مقدار تخصیص شکر در ایام ماه مبارک رمضان در بخش خانوار و صنف و صنعت، مجموعاً ۱۰۰ هزار تن بود، افزود: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون، ‌ حدود١٥٠ هزار تن شکر در کشور توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این شرکت به عنوان متولی تأمین‌ ذخایر راهبردی کالاهای اساسی کشور، مطابق برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نسبت به توزیع کالاهای اساسی با هدف حفظ آرامش بازار اقدام می‌کند.

کد خبر 451776

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واردات بیش از ۵ میلیارد دلار گندم و روغن خام

    واردات بیش از ۵ میلیارد دلار گندم و روغن خام

    گندم و روغن خام از عمده‌ترین واردات کشاورزی کشور هستند که سهم قابل توجهی در مجموع اقلام وارداتی کشورمان را چه از لحاظ ارزش و چه به لحاظ وزن در سال ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده‌اند.

  • جزئیات واریز یارانه برای حذف‌ شده‌ها

    جزئیات واریز یارانه برای حذف‌ شده‌ها

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه افرادی که تا فروردین یارانه دریافت می‌کردند، اما به‌دلیل قرار داشتن در دهک دهم یارانه آن‌ها حذف شده بود و درخواست بررسی مجدد داده بودند، آمار و کد ملی آن‌ها در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفت.

  • برنج خارجی گران شد

    برنج خارجی گران شد

    دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: به تازگی مصوبه‌ای در ستاد تنظیم بازار تصویب شد که بنا به آن واردات برنج تایلندی ممنوع شده است چراکه برنج تایلندی که شرکت بازرگانی دولتی وارد کرد در بازار داخلی با استقبال مواجه نشد.

  • کنسرو ماهی تن از ۴۰ هزار تومان هم گذشت

    کنسرو ماهی تن از ۴۰ هزار تومان هم گذشت

    با افزایش قیمت اخیر کالاهای اساسی، برخی از محصولات پایین دستی این اقلام نیز افزایش قیمت داشته‌اند که انواع کنسرو ازجمله آن‌هاست.

  • احتکار علت اختلال در بازار روغن

    احتکار علت اختلال در بازار روغن

    معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با مشکل احتکار در بسیاری از استان‌های کشور روبرو هستیم، به‌طوری‌که در یکی از استان‌ها ۶۳۱ تن روغن مایع احتکار شده بود.

  • واریز یارانه کمک معیشتی به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌بندی

    واریز یارانه کمک معیشتی به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌بندی

    سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه تکمیلی کمک معیشتی مرحله ۱۳۵ به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی دهک‌بندی و قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ واریز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =