۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
ابلاغ قیمت جدید خرید تضمینی شیرخام

وزیر جهاد کشاورزی در بخشنامه‌ای به وزراتخانه‌های جهاد کشاورزی، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه، قیمت تضمینی خرید شیر خام درب دامداری‌ها را ابلاغ کرد.

به گزارش صدای بورس، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری قیمت جدید خرید تضمینی شیرخام را اعلام کرد.

در متن نامه سیدجواد ساداتی نژاد _ وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به این وزارتخانه‌ها آمده است:

به استناد مفاد قانون اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی مصوب پنجم آبان ماه ۱۳۹۹ به شماره ۱۸۰/۶۷۸۲۶ تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، شورای قیمت‌گذاری در جلسه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت خرید تضمینی هرکیلوگرم شیرخام درب دامداری با مشخصات ۳.۲ درصد چربی، ۳درصد پروتئین و بارمیکروبی زیر هزار را ۱۲ هزار تومان مصوب کرد.


  • بیشتر بخوانید:

این شرکت لبنی هم محصولات گران کرد


به گزارش ایسنا، همچنین در نامه این شورا آمده است که به ازای هر ۰.۱ درصد افزایش یا کاهش درصد چربی شیرخام از ۳.۲ درصد، مبلغ ۱۵۰۰ ریال متناسب با افزایش یا کاهش درصد چربی به قیمت مصوب شیرخام اضافه یا کسر خواهد شد.

کد خبر 451816

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چرا روغن نایاب شد؟

    چرا روغن نایاب شد؟

    معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی ضمن اشاره به دلایل کمبود روغن در روزهای گذشته از مردم خواست تا اگر نیاز به خرید برخی از کالاها مانند روغن ندارند حداقل یک تا دو روز فرایند خرید خود را به تاخیر بیندازند تا شبکه تولید، انتقال، توزیع و فروش آمادگی لازم خودشان را برای انتقال کالاها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد پیدا کنند.

  •  یارانه ندهید، گران هم نکنید

    واکنش‌ها به افزایش قیمت ۴ کالای اساسی

    یارانه ندهید، گران هم نکنید

    دولت اعلام کرده است که با حذف ارز ترجیحی و شیوه جدید پرداخت یارانه، تنها اجازه افزایش قیمت ۴ کالای اساسی را می‌دهد؛ مرغ، تخم مرع، لبنیات و روغن. برخی اما معتقدند گرانی، دامن کالاهای دیگر را نیز می‌گیرد و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی نیز دردی از مردم دوا نمی‌کند.

  • اعلام قیمت مصوب مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات

    اعلام قیمت مصوب مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات

    در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها, نرخ مصوب حداکثری جدید ۱۲۶ کالای اساسی در گروه‌ کالایی مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =