۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
۶ رکوردداران قیمت خودروهای ۲۰۲۰

گران ترین خودرو دنیا « والکیری» از شرکت خودروسازی استون مارتین است.

جایگاه اول گران ترین خودرو دنیا به خودرو والکیری شرکت خودروسازی استون مارتین اختصاص داده شده است؛ صفر تا صد این خودرو ۳.۲ میلیون دلاری تنها ۲.۵ ثانیه طول می کشد.

دومین خودرو گران قیمت دنیا در سال ۲۰۲۰ برای کارخانه کوئینگزگ است؛ این خودرو که صفر تا صد آن تنها ۲.۵ ثانیه به طول می انجامد ۳ میلیون دلار قیمت خورده است.

خودرو

در جایگاه سوم گران قیمت ترین خودروهای دنیا نام خودرو ای ام جی وان شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز آمده است؛ صفر تا صد این خودرو ۲.۷۲ میلیون دلاری کم تر از ۲.۵ ثانیه به طول می انجامد.

خودرو

چهارمین خودرو گران قیمت سال ۲۰۲۰ اسپیدتریل نام دارد این خودرو ساخت شرکت خودروسازی مک لارن است که قیمت آن ۲.۲۴ میلیون دلار است.

خودرو

خودرو سی تو شرکت خودروسازی ریماک که سردمدار خودروهای سریع و لوکس است در جایگاه پنجم این فهرست قرار گرفته است؛ این خودرو که صفر تا صد آن تنها ۱.۸۵ ثانیه به طول می انجامد ۲.۱ میلیون دلار قیمت خورده است.

خودرو

 در جایگاه ششم این فهرست نام خودرو اونتادور شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی آمده است؛ صفر تا صد این خودرو تنها ۲.۷ ثانیه طول می کشد و قیمت آن ۵۲۰ هزار دلار است که نسبت به سایر خودروهای این فهرست قیمت پایینی دارد.

خودرو

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 430678

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =