استقبال بد بازار از رئیس سازمان

در پایان معاملات آخرین روز هفته، شاخص کل با افت ۷ هزار و ۲۹۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات آخرین روز هفته، شاخص کل بعد از فراز و نشیب های بسیار با خبر آمدن رئیس سازمان بورس بر مسند ریاست با کاهش مواجه شد. اما با گذشت زمان از این کاهش شاخص کاسته شد و در نهایت شاخص کل بورس تهران با افت ۷ هزار و ۲۹۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی به کار خود پایان داد. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۵۰ درصدی، با ۲ هزار و ۱۵۰ واحدی در کانال ۴۲۴ هزار و ۷۱۹ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با یک میلیون و ۲۳۰ هزار معامله به حجم ۱۰ میلیارد و ۰۸۶ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۱۱۴ هزار و ۰۴۷ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فارس»، «فملی»،‌ «شستا»‌، «خودرو» و «حکشتی» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «خودرو»، «خساپا»، «شپنا» و «ولپارس» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس امروز با افتی ۷۹ واحدی بر مدار ۱۷ میلیون و ۸۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۴۹۴ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۲۲ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال بود.
نمادهای «کگهر»،‌ «میدکو»، «آریا»، «ذوب» و «شگویا» از نمادهای تاثیرگذار و «چخزر»، «سپیدار»، «شاروم» و «ذوب» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز فرآورده های نفتی، خودرو و چند رشته ای بودند که در این بین فرآورده های نفتی با ارزش ۲ هزار و ۹۷۷ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز انبوه سازی و محصولات کاغذ، حمل و نقل بودند که روز پر نوسانی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «سدور»، «سبهان» و «رانفور»‌ داشتند و نمادهای «غنوش»، «بترانس» و «شسینا» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «شپنا»، «سنیر» و «شبریز» و برترین عرضه به «کدما»، «وتوصا» و «ثفارس» تخصیص داده شد.

کد خبر 427305

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =