تشریح آخرین وضعیت عرضه های اولیه بورس

مجید نوروزی آخرین وضعیت پذیرش و عرضه های اولیه را تشریح کرد.

به گزارش صدای بورس، معاون امور ناشران و اعضا شرکت بورس در خصوص عرضه اولیه شرکت فرآوری معدن اپال کانی گفت: این شرکت با سرمایه 20 هزار میلیارد ریال درجریان عرضه قرار دارد، برای عرضه مهمترین مدرک باقی مانده گزارش ارزش گذاری است.

نوروزی ادامه داد: صورت جلسات مجامع عمومی دو دوره اخیر و روزنامه رسمی آنها، مجوز ثبت نزد سازمان بورس اوراق بهادار، پروانه فعالیت، تاییدیه نهاد ناظر و تعهدنامه ماده 43 ارزشگذار از مدارک باقی مانده این شرکت برای عرضه اولیه هستند.

وی در خصوص سایر شرکت های متقاضی ورود به بورس گفت: پتروشیمی بوعلی سینما نیز در جریان عرضه قرار دارد و با ارائه تاییدیه نهاد ناظر و تعهدنامه ماده 43 ارزشگذار آماده عرضه اولیه می شود. همچنین تامین سرمایه تمدن هم از دیگر شرکت هایی است که در مرحله جریان عرضه قرار دارد. این شرکت نیز برای عرضه اولیه باید آخرین صورت های مالی میان دوره ای، پروانه بهره‌برداری، تاییدیه تغییرات هیئت مدیره و تعهدنامه ماده 43 ارزشگذار را ارائه کند.

به گفته نوروزی دو شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار و صنعت غذایی کورش را هم در جریان عرضه دانست و گفت: صنعت غذایی کورش برای عرضه باید پروانه فعالیت و تاییدیه نهاد ناظر را ارائه کند. همچنین سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار نیز برای عرضه باید نامه مدیریت، آخرین صورت های مالی میان دوره ای، لیست دعاوی حقوقی با اهمیت شرکت و شرکتهای زیرمجموعه ، پروانه بهره‌برداری، تاییدیه تغییرات هیئت مدیره، تعهدنامه ماده 43 حسابرس و تعهدنامه ماده 43 ارزشگذار را ارائه کند.

وی در خصوص زمان این عرضه های اولیه گفت: هر زمان این شرکت ها مدارک خود را تکمیل کنند در صف عرضه قرار میگیرند و هر شرکتی که زودتر مدارکش را کامل کند، زودتر هم به عرضه اولیه می رسد.

منبع: همفکران

کد خبر 421921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =