تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام بیمه میهن

شرکت بیمه میهن جزییات تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام خود را با انتشار اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از ایبِنا، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۲۸ بهمن ۹۶ و با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰۲.۹۲۲ میلیون ریال به‌ مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال «از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶۹۷.۰۷۸ میلیون ریال» مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام بیمه میهن از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ لغایت ۱۷ خرداد ماه ۹۷ تعیین شده است.

در همین حال، شرکت بیمه میهن شماره حساب ۲۳۶۷۳۸۹۵۱ بانک رفاه کارگران، شعبه میهن را برای واریز وجوه خرید حق تقدم خرید سهام اعلام کرده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن که با نماد «میهن» در بازار دوم فرابورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۲.۲) مرتبه و «EPS»  آن نیز منفی (۲۷۷) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

پنج سهامدار عمده بیمه میهن، شامل «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۹.۹۲۰ درصد، سرمایه گذاری صباتامین با ۱۸.۰۶۰ درصد، ‌ شخص حقیقی با ۱۶.۸۲۰ درصد، سرمایه گذاری سپهر با ۱۴.۸۱۰ درصد و تعاونی مصرف کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی با ۱۰.۳۴۰ درصد» است.

کد خبر 392493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =