کشف و توقیف ۱۵۰ میلیارد تومان از اموال دزد وزارت نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: اموال شناسایی شده دزد اکتشافات نفت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است که هم اکنون به نفع دولت توقیف شده است.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، اسدالله قره خانی با اشاره به دزدی میلیاردی یکی از کارمندان اکتشافات وزارت نفت به خانه ملت گفت: دزد اکتشافات وزارت نفت فردی بوده که رد گم می کرده و از کارکنانی که در همان مجموعه کار می کردند تقاضای پول برای قرض می کرده که تا پایان ماه این پول را برمی گرداند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی و قضایی اموالی را از این فرد شناسایی کرده اند که شامل اموال گران قیمت و املاک می شود، افزود: اگر این فرد 150 میلیارد تومان دزدی کرده باشد، در حال حاضر اموال شناسایی شده این فرد بیش از این میزان است که هم اکنون به نفع دولت توقیف شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شاید این فرد باور نمی کرد روزی دزدی وی کشف شود، ادامه داد: این فرد از قبل اموال را به پول نقد و ارز تبدیل نکرده بود و فرصتی برای جابجایی اموال نداشت، چراکه سه ساعت پس از کشف دزدی توسط وزارتخانه از ایران خارج  می شود.

قره خانی با بیان اینکه رندترین شماره تلفن همراه به نام وی بود،گفت: این فرد حدود 2.5 میلیارد تومان این خط را خریداری کرده که قیمت آن در حال حاضر به مراتب بالاتر از این رقم بوده و حدود 7 میلیارد تومان قیمت گذاری شده،کسی هم کشف نکرده بود دارنده این خط تلفن کیست.چندین ماشین با برندهای مازراتی، پورشه و بنز نیز در پارکینگ منزل مسکونی این فرد کشف شده البته بخشی از این خودروها در منزل نبوده است.

کد خبر 391486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =