۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
چکیده تحلیل بنیادی شکلر

متوسط نرخ دلار نیمای سال مالی ۱۴۰۲ در این تحلیل ۳۵،۵۰۰ تومان و برای سال مالی ۱۴۰۳، ۴۴،۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش صدای بورس،شرکت نیروکلر با نام تولا در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۶۴ به شرکت نییروکلر (سهامی خاص) تغییر نام یافت و در سال ۱۳۸۱ به سهامی عام تبدیل و در بورس پذیرفته شد. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت ۱۰۰ میلیارد تومان است و شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با ۴۰ درصد و شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین با ۳۲ درصد سهامداران عمده شرکت هستند. این شرکت این شرکت جزو شرکتهای تولید کننده کلر آلکالی در کشور است. جناب آقای علی صالحی مدیر عامل شرکت می‌باشد.

با توجه به وضعیت ارزی شرکت برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به ترتیب ۸۷ و ۶۵ میلیارد تومان سود تعیر در نظر گرفته شده است. تورم سال ۱۴۰۲، ۳۵ درصد و نرخ افزایش حقوق ۴۰ درصد لحاظ شده است. این مقادیر برای سال مالی ۱۴۰۲ برابر با ۴۰ و ۴۵ درصد فرض شده است.

متوسط نرخ دلار نیمای سال مالی ۱۴۰۲ در این تحلیل ۳۵،۵۰۰ تومان و برای سال مالی ۱۴۰۳، ۴۴،۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

.برای کل سال سال ۱۴۰۲ پیش بینی می شود که بتواند ۷۵ هزار تن کلر و مشتقات آن، ۳۱ هزار سود سوزآور و مشتقات آن و ۳.۳ هزار تن MCA و CMC تولید کند. این مقادیر با توجه به افزایش ظرفیت های لحاظ شده و رشد طبیعی تقاضا برای محصولات شرکت در سال مالی ۱۴۰۳ به ترتیب برابر با ۸۶، ۳۴ و ۴.۶ هزار تن برآورد می شود.

چکیده تحلیل بنیادی شکلر

یاسمن زمانپور_ کارشناس تحلیل

شماره ۵۲۴هفته نامه اطلاعات بورس

کد خبر 486007

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چکیده تحلیل بنیادی شکلر

    چکیده تحلیل بنیادی شکلر

    شرکت نیروکلر برای کل سال سال ۱۴۰۲ پیش بینی می شود که بتواند ۷۵ هزار تن کلر و مشتقات آن، ۳۱ هزار سود سوزآور و مشتقات آن و ۳.۳ هزار تن MCA و CMC تولید کند. این مقادیر با توجه به افزایش ظرفیت های لحاظ شده و رشد طبیعی تقاضا برای محصولات شرکت در سال مالی ۱۴۰۳ به ترتیب برابر با ۸۶، ۳۴ و ۴.۶ هزار تن برآورد می شود.

  • چکیده تحلیل بنیادی «کمینا»

    چکیده تحلیل بنیادی «کمینا»

    شرکت شیشه سازی مینا برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ نرخ صادراتی محصول بطر و جار ۳۰۰ و ۳۱۱ دلار به ازای هر تن پیش بینی شده است.

  • چکیده تحلیل بنیادی وسپه

    چکیده تحلیل بنیادی وسپه

    باتوجه به پورتفولیو فعلی شرکت، در سال ۱۴۰۳ در مجموع درآمد سهام سپه از شرکت های بورسی ۲۰۹۳ میلیارد تومان و از شرکت های غیر بورسی حدود ۳ میلیارد تومان پیش بینی می شود.

  • جلسه سازمان بورس با ناشران بزرگ برای اجرایی شدن تجدید ارزیابی دارایی‌ها

    جلسه سازمان بورس با ناشران بزرگ برای اجرایی شدن تجدید ارزیابی دارایی‌ها

    با هدف اجرایی شدن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، جلسات مستمر و جداگانه‌ هیات مدیره و مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران عامل و هیات مدیره هلدینگ‌ها و ناشران بزرگ امروز «چهارشنبه» در سازمان بورس برگزار شد.

  • چکیده تحلیل بنیادی کگاز

    چکیده تحلیل بنیادی کگاز

    هزینه مالی شرکت شیشه و گاز برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به ترتیب ۹ و ۱۲ میلیارد تومان و سود تسعیر ۳۹ و ۳۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

  • چکیده تحلیل بنیادی «کرازی»

    چکیده تحلیل بنیادی «کرازی»

    شرکت در ۶ ماهه ۱۴۰۲ حدودا ۳۲ هزار تن تولید بطری های دارویی و غیر دارویی داشته است.. در مجموع برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تولید حدود ۶۲ هزار تن پیش بینی می‌شود.

  • چکیده تحلیل «تکمبا»

    چکیده تحلیل «تکمبا»

    از پتانسیل های شر کت می توان به طرح جدید کمباین سازی شرکت اشاره کرد که در روند تولید شرکت اثر خوبی خواهد داشت و همچنین با توجه به اینکه شرکت از سال ۱۳۹۳ تجدید ارزیابی نداشته، از این منظر هم می تواند برای سرمایه گذاران جذاب باشد.

  • چکیده تحلیل بنیادی  «فملی»

    چکیده تحلیل بنیادی «فملی»

    پیش‌بینی می شود برای ادامه‌ی سال ۱۴۰۲ از نرخ مس بورس فلزات لندن حدودا ۸،۲۰۰ دلار به ازای هر تن و نرخ های ریالی کاتد داخلی و صادراتی به ترتیب ۳۴۷ و ۳۸۵ هزار تومان به ازای هر کیلو باشد. برای سال ۱۴۰۳ نیز پیش‌بینی از مس LME حدودا ۸،۵۰۰ دلار و نرخ داخلی و صادراتی کاتد به ترتیب ۴۴۸ و ۵۰۳ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم می‌باشد.

  • چکیده تحلیل بنیادی  «فباهنر»

    چکیده تحلیل بنیادی «فباهنر»

    شرکت در نیمه اول سال ۱۴۰۲ توانسته ۱۵،۷۸۴ تن انواع محصولات مسی و برنجی تولید کند. با توجه به تولید نیمه اول سال و روند تولیدی که در شرکت در نیمه دوم سال های گذشته داشته است برآورد می شود تولید شرکت به ۲۹،۷۴۰ در پایان سال برسد. برآورد می شود تولید شرکت در سال ۱۴۰۳ نیز ۳۰،۰۳۷ تن باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =