فروش سهام عدالت از این زمان آزاد می‌شود

توقف نماد سهام‌ بدترین اتفاقی است که برای سهامداران بازارپر التهابی چون سرمایه رخ می‌دهد...

به گزارش صدای بورس،توقف نماد سهام‌ بدترین اتفاقی است که برای سهامداران بازارپر التهابی چون سرمایه رخ می‌دهد. این موضوع درمورد نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت نیز صدق می‌کند.
با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از توقف نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گذشته است، بازگشایی این نمادها اما اتفاق خوبی هم برای سهامداران و هم بازار سرمایه خواهد بود. علت این موضوع نیز بنا به چند دلیل است؛ اول اینکه با بازگشایی این نمادها تکلیف سهامداران عدالتی که در طول سال‌های مختلف سهام این شرکت‌ها را خریداری کرده بودند و به دلیل توقف نمادها سردرگم بودند، روشن می‌شود. موضوع دوم به خرید و فروش سهام سهامداران عدالت برمی‌گردد. در واقع با برگزاری مجامع این شرکت‌ها و بازگشایی نمادهای مربوطه امکان خرید فروش سهام برای سهامداران عدالت که به نوعی سهام آنها در این سال‌ها قفل شده بود، فراهم می‌شود و سهامداران براحتی می‌توانند در مورد سهام خود تصمیم‌گیری کنند.
در مجموع و با توجه به موارد مطرح شده و اهمیت بحث سهام عدالت، بازگشایی نمادهای بسته شرکت‌های استانی سهام عدالت اتفاق خوبی برای بازار سرمایه و سهامداران خواهد بود و می‌تواند اثر مثبتی بر بازار سهام بگذارد اما مهم‌ترین اتفاق این است که سهام همیشه در بازار نقدشوندگی داشته باشد چرا که در غیر این صورت، سهامداران با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شوند.

  • امیر وفایی - مدیرعامل کارگزاری توسعه معاملات کیان
  • شماره ۵۲۳ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 485092

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =