شماره شبای ۱ میلیون سهامدار سهام عدالت نامعتبر است

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند.

به گزارش صدای بورس، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

هم اکنون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درحال دریافت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه پذیر و آماده سازی واریز سود تا پایان آذرماه جاری به مشمولان است.

منبع: تسنیم

کد خبر 484912

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

    جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

    قانون جدید بانک مرکزی که در روزهای اخیر از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده، تغییرات جدیدی را بعد از نیم قرن به خود دیده که واگذاری مسئولیت مهار تورم به بانک مرکزی یکی از مصوبات این قانون است.

  • کدام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟

    کدام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟

    دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

  • واریز مرحله نخست سود سهام عدالت از فردا آغاز می‌شود

    واریز مرحله نخست سود سهام عدالت از فردا آغاز می‌شود

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله نخست سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، به حساب سهامداران عدالت از فردا «پنجشنبه ۲۳ آذرماه» آغاز می‌شود.

  • ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شد

    ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شد

    رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان ۳۰ اقدام برای توسعه عدالت مالیاتی در کشور، از شناسایی و کشف ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی خبرداد.

  • فروش سهام عدالت از این زمان آزاد می‌شود

    فروش سهام عدالت از این زمان آزاد می‌شود

    توقف نماد سهام‌ بدترین اتفاقی است که برای سهامداران بازارپر التهابی چون سرمایه رخ می‌دهد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =