تجدید ارزیابی زیرمجموعه های "وبانک" در دستور کار

مدیرسرمایه گذاری ومطالعات اقتصادی وبانک گفت: به عنوان یک برنامه استراتژیک بلند مدت و هدف گذاری کوتاه مدت بررسی صورت های مالی برای تجدید ارزیابی به هلدینگ ها و زیرمجموعه های وبانک ابلاغ شده است .اما اولویت تجدید ارزیابی با شرکت های زیرمجموعه وبانک است.

محمد ابراهیم بربطی در گفت و گو با «صدای بورس» در رابطه با تجدید ارزیابی دارایی های گروه توسعه ملی (وبانک) گفت: تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه از محل دارایی ها به نوسازی ابزارهای تولیدی مستهلک کمک می کند و به همین دلیل انجام آن برای شرکت های تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرسرمایه گذاری ومطالعات اقتصادی وبانک اظهارداشت: در شرایط تورمی فعلی کشور تجدید ارزیابی برای شرکت ها بسیار مفید است. این امر علاوه بر نکات مثبتی که برای شرکت ها دارد به طور خاص به سهامداران خرد کمک می کند که در جریان ارزش دارایی های خود قرار گیرند. به علاوه تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه از محل دارایی ها به نوسازی ابزارهای تولیدی مستهلک کمک می کند و به همین دلیل انجام آن برای شرکت های تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بربطی افزود: در مجموع نظر گروه توسعه ملی بر انجام تجدید ارزیابی مثبت و برای مسائل مالیاتی و غیره با سازمان بورس در تعامل است. طبق استاندارد حسابداری، تجدید ارزیابی باید از هلدینگ ها و زیرمجموعه ها شروع شود و در انتها به شرکت اصلی برسد. در همین راستا وبانک با لحاظ کردن این قوانین درحال رایزنی با بورس و شرکت های زیرمجموعه است.

مدیرسرمایه گذاری و مطالعات اقتصادی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ادامه داد:‌ به عنوان یک برنامه استراتژیک بلند مدت و هدف گذاری کوتاه مدت بررسی صورت های مالی برای تجدید ارزیابی به هلدینگ ها و زیرمجموعه های وبانک ابلاغ شده است . اما اولویت تجدید ارزیابی با شرکت های زیرمجموعه وبانک است.

کد خبر 484521

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =