جزییات تجدید  ارزیابی «والبر»

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری البرز (والبر) روند تجدید ارزیابی گروه سرمایه گذاری البرز را تشریح کرد.

فرشید مرادی، در گفت و گو با «صدای بورس» در رابطه با تجدید ارزیابی گروه سرمایه گذاری البرز، گفت: در صورتی که الزامات قانونی حل و فصل شود به احتمال زیاد زیرمجموعه پخش البرز تجدید ارزیابی خواهد داشت.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری البرز (والبر) افزود: تجدید ارزیابی برای دو شرکت زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری البرز انجام خواهد شد و پخش البرز که دارایی های قابل توجهی دارد در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای تجدید ارزیابی جلسه ای با سازمان بورس برگزار شد ودر زمینه الزامات سازمان و مباحث مالیاتی به جمع بندی نرسیدیم و نتیجه ای حاصل نشد و به جلسه بعدی موکول شد.

مرادی افزود: از مواردی که در این جلسه باز ماند می توان به مسائل مالیاتی و بحث های حقوقی اشاره کرد که بررسی الزامات قانونی آن در دستور کار است. در صورتی که الزامات قانونی حل و فصل شود زیرمجموعه پخش البرز در لیست تجدید ارزیابی قرار خواد گرفت.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری البرز (والبر) در رابطه با مزیت تجدید ارزیابی گفت: در مجموع بخاطر به روز شدن ارزش دارایی فقط به بهبود شرایط تسهیلات دهی به شرکت ها کمک خواهد شد و در تامین مالی تاثیری نداشته و تنها تاثیر مثبت آن در بازار سرمایه شفافیت معاملات نماد خواهد بود.

کد خبر 484487

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =