لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

بورس تهران روز گذشته اگرچه معاملات نسبتاً قدرتمندی را شروع کرد، اما تقاضا به مرور در سطح متعادل خود باقی ماند تا شاهد بازاری مثبت اما متعادل باشیم. در این میان اما بخش عمده‌ای از نمادها در محدوده‌های مثبت دامنه نوسان قرار داشتند و برخی نیز توانستند صف خریدهای خوبی را تشکیل دهند. در نهایت شاخص کل بورس یک بازدهی مثبت ۰.۵۷ درصدی را به ثبت رساند و بار دیگر محدوده ۲.۲۸۸ میلیون واحدی را لمس کرد. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن به واسطه عملکرد بهتری که گروه‌ها و نمادهای کوچک داشتند، توانست معاملات سبزتری داشته باشد و با رشد ۱.۴۳ درصدی همراه شود. ارزش معاملات خرد سهام هم عدد ۹۹۴۳ میلیارد تومان را به ثبت رساند و شاهد ورود پول اندک ۱۶ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

۱۲:۴۹⏰
خلاصه بازار امروز
شاخص کل آخرین روز معاملاتی هفته جاری را با افت بالغ بر ۱۷ هزار واحدی به پایان برد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار واحد ایستاد.
امروز ۸۹۷ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد و ارزش معاملات خرد به ۹ هزار میلیارد تومان رسید.
نمادهای ونوین و وسدید صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای شپنا و وبصادر بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۶⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افت حدود ۱۸ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با کاهش بیش از ۸ هزار واحدی همراه بوده است.
نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، اخابر و خودرو در صدر منفی‌سازان بورس قرار دارند و خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۹۶۶ میلیارد تومان، ۴۵۹ میلیارد تومان و ۳۷۹ میلیارد تومان برترین صنایع بازار امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۱۱⏰
ارزش معاملات خرد بازار به ۸ هزارمیلیارد تومان رسیده است.


۱۱:۵۲⏰
در آستانه دربی امروز پرسپولیس صف فروش و استقلال صف خرید شده است.


۱۱:۳۶⏰
تا این لحظه، حدود ۶۴۶ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده است.


۱۱:۳۳⏰
طی یک و نیم ساعت اخیر شاهد تحرکات رو به بالای وتجارت بودیم. بهبود تقاضا بهای این سهم را از ۲۹۷ تا ۳۰۳ تومان افزایش داد و وارد محدوده سبز بازار کرد.


۱۱:۲۵⏰
اخابر با قیمت ۱۲۳۰ تومان افت بیش از ۳.۵ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۶ میلیون سهم رسیده است و #همراه با قیمت ۶۶۰ تومان نوسان مثبت با حجم معامله ۸ میلیونی را به همراه دارد.


۱۱:۲۱⏰
شستا با قیمت ۱۳۵.۵ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۲۸۲ میلیون سهم رسیده است.


۱۱:۰۷⏰
در گروه فراکابی‌ها، بورس با قیمت ۷۶۷ تومان افت بیش از ۱.۵ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۲ میلیون سهم رسیده است و فرابورس با قیمت ۱۳۷۳ تومان در منفی ۲ درصد دادوستد ۱۵ میلیون سهم را ثبت کرده است.
در این گروه کالا با کاهش بیش از ۲ درصد بر روی قیمت ۲۲۶۱ تومان حجم معامله ۶ میلیونی داشته است و انرژی با کاهش بیش از ۲ درصدی با قیمت ۵۶۸۴ تومان دادوستد ۴ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۱۰:۵۶⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۶۰۵ تومان در منفی ۱ درصد حجم معامله ۵۲ میلیونی دارد و فملی با قیمت ۷۴۴ تومان نزدیک به منفی ۱ درصد دادوستد ۵۰ میلیون سهم را رد کرده است.
همچنین ذوب با قیمت ۴۱۸ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۵۴ میلیون سهم را ثبت کرده است و فخوز با قیمت ۴۰۷.۳ تومان در منفی ۱.۵ درصد دادوستد ۱۶ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.
کویر، فسرب، فولای و فوکا تنها نمادهای مثبت در گروه فلزات اساسی هستند.


۱۰:۵۵⏰
پالایش حجم معامله ۳ میلیونی را پشت سر گذاشته و با قیمت ۱۸۵۶۴ تومان افت بیش از ۲.۵ درصدی دارد و دارایکم با قیمت ۲۲۳۰۰ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۵ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۱۰:۵۴⏰
در گروه انبوه‌سازی معاملات دلچسب نیست. نمادهای وآذر، ثفارس، ثپردیس، ثجنوب با افت ۳ درصدی و ثشاهد با افت ۶ درصدی قیمت فشار فروش دارند.


۱۰:۰۰⏰
ارزش دلاری بازار بورس ایران برمبنای دلار نیما (بازار مبادله ارزی) به ۲۴۸ و بر مبنای دلار آزاد به ۱۸۵ میلیارد دلار رسید.


۰۹:۵۷⏰
گروه خودرو یکپارچه معاملات سرخی دارند. نمادهای خساپا، خگستر، خودرو، خاور و خزامیا با افت ۳ درصدی قیمت دست به دست می‌شوند و در این میان خکمک با رشد ۵ درصدی صف خرید دارد.


۰۹:۵۲⏰
خکمک در گروه خودرو و قطعات با قیمت ۴۵۴.۸ تومان در مثبت ۵ درصد با پشت سر گذاشتن حجم معامله ۱۹۰ میلیونی با صف خرید بیش از ۱۵ میلیونی مورد توجه قرار دارد.


۰۹:۵۲⏰
اخابر با قیمت ۱۲۲۵ تومان با افت بیش از ۴ درصدی در میان منفی‌سازان اصلی امروز دیده می‌شود.


۰۹:۵۱⏰
شپنا با قیمت ۹۴۱ تومان افت بیش از ۱ درصدی داشته، شبندر با قیمت ۱۳۷۶ تومان نزدیک به منفی ۲ درصد و شتران با کاهش بیش از ۱ درصد و قیمت ۵۷۳ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۴۱⏰
نمادهای گروه بانکی با افت قیمت آغاز به کار کرده‌اند. وبملت، وتجارت و وبصادر با افت ۲ درصدی و دی با افت ۵ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۱۴⏰
شاخص کل با کاهش بیش از ۱۷۰۰ واحدی متأثر از شپنا، شبندر، خودرو، شتران، اخابر،‌ کاما و خزامیا معاملات امروز را آغاز کرده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
بالغ بر ۱۱۰ صف خرید در مجموع به ارزش حدود ۲ همت، صدرنشین‌ها: عالیس، زفجر، وبرق، ثنور و زملارد
کمتر از ۳۵ صف فروش در مجموع به ارزش کمتر از ۳۰ میلیارد تومان، صدرنشین‌ها: پی‌پاد، گشان، سصفها، حشکوه و اوان

کد خبر 472752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =