ایجاد شاخص فناورانه در بورس تهران با هدف ایجاد امید در جوانان و شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل بورس تهران در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان گفت: امیدوارم نتیجه سفر استانی ایجاد شور و امید بین جوانان سمنانی باشد.

به گزارش صدای بورس,تهران محمود گودرزی با بیان مطلب فوق گفت: هدف بورس تهران از سفرهای استانی با هدایت و راهبری سازمان بورس شناسایی نیازمندی ها و توانمندی های استان ها و ایجاد یک گفتمانی بین بازار سرمایه و اهالی صنعت می باشد.

مدیرعامل بورس تهران برسفرهای استانی تاکید کرد و گفت: بورس تهران سفرهای استانی را در سال گذشته ازاستان کرمانشاه آغاز کرد. این سفر استانی به همت همکاران بورس تهران و تالار منطقه ای کرمانشاه انجام شد و اولین شرکت سهامی عام پروژه که برای بازار سرمایه بسیار جذاب است در هیئت پذیرش بورس تهران کلیات آن تصویب شد و به زودی پس از تایید نهایی سازمان بورس تامین مالی آن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما امروز در بورس تهران به دنبال آنیم که در حوزه تامین مالی، ظرفیت های استان را شناسایی کرده تا بتوانیم به شرکت های دانش بنیاین کمک کنیم و گامی در راستای ارتقای نرخ اشتغال در استان برداریم و از همه مهمتر امید را در نسل جوان ایجاد کرده و افزایش دهیم.

مدیرعامل بورس تهران افزود: به نظر من قبل از اینکه به بحث توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و ارتقاءسواد مالی بپردازیم ، مهم این است که جوان های استان شور و شوق پیدا کنند تا بتوانند ایده های خودشان را به منصه ظهور برسانند. من فکر می کنم که بازار سرمایه این پتانسیل را دارد.

گودرزی اظهار داشت: بورس تهران در حال تمرکز برای تعریف و ایجاد شاخص برای شرکت های دانش بنیان و فناورانه پس از ورود به بورس است تا بتوانیم شاخص آن را به عنوان یک شاخص عمومی (public)منتشر کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران, مدیرعامل بورس تهران در پایان با تاکید بر ایجاد امید در جوانان ابراز امیدواری کرد؛ این سفر استانی سبب خیر زیاد برای استان سمنان و به ویژه ایجاد امید برای جوانان سمنانی شود.

کد خبر 471652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =