لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بورس روز گذشته بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه داد و همچنان در صدر توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت. روند بازار سهام از شروع سال جدید تاکنون تنها با چند روز منفی همراه بوده است و فعلاً بخش عمده‌ای از نمادها در حال طی کردن مسیر صعودی خود هستند. طی روز گذشته نیز بازاری مثبت، اما متعادل‌تر از روز گذشته را شاهد بودیم و شاخص کل بورس توانست با ثبت رشد ۱.۶۸ درصدی خود را به محدوده ۲.۴۷۹ میلیون واحدی برساند و فاصله اندکی با فتح کانال ۲.۵ میلیون واحدی داشته باشد. از سمت دیگر، شاخص هم‌وزن نیز عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساند و با پشت سر گذاشتن شاخص کل، رشد ۱.۹۴ درصدی را تجربه کرد که عمده آن به دلیل معاملات برخی گروه‌های کوچک بازار همچون گروه خودرویی، فراکابی و بانکی بود.

۱۲:۵۱⏰
خلاصه بازار امروز
در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد یک هزار و ۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۲,۴۸۰,۶۳۹ افزایش یافت و شاخص‌ هم‌وزن نیز ۱.۰۳ درصد رشد کرد. ارزش معاملات بازار در پایان امروز به حدود ۱۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها ۸۲۲ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند.
نمادهای فارس با ۲۱۱۸ واحد، وپارس با ۱۴۷۱ واحد و حکشتی با ۱۱۵۱ واحد بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.


۱۲:۲۱⏰
فملی در دقایق پایانی خود را به مدار مثبت رساند و از ۸۵۳ تا ۸۷۵ تومان رشد کرد. فولاد هم تا ۷۱۲ تومان بالا آمد.


۱۲:۱۸⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل به مدار صعودی بازگشته و با رشد بیش از هزار واحدی به ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسیده است. شاخص هم‌وزن نیز با رشد بیش از ۸ هزار واحدی دنبال می‌شود. نمادهای فارس، وپارس، حکشتی و همراه در صدر مثبت‌سازان شاخص قرار دارند.
خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی نیز به ترتیب با ارزش معامله ۱۴۸۴ میلیارد تومان، ۱۲۹۲ میلیارد تومان و ۱۰۳۹ میلیاردتومان برترین صنایع بازار بودند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۲۴⏰
پالایش با قیمت ۱۹۷۵۱ تومان با نوسان مثبت حجم معامله ۸ میلیونی داشته است و دارایکم با رشد بیش از ۴ درصد بر روی قیمت ۲۱۳۹۲ تومان حجم معامله ۲۰ میلیونی را گذرانده است.


۱۱:۲۳⏰
نیمی از نمادهای قندی در بازار در محدوده منفی قرار دارند. از بین سبزپوش‌ها قصفها، قشرین، قاروم، قیستو و قتربت صف خرید هستند.


۱۱:۲۱⏰
تا اینجا ارزش معاملات خرد از ۱۲,۶ همت عبور کرده و تراز پول خرد بازار مثبت ۳۹۰ میلیارد تومان است، اما در صندوق‌های با درآمد ثابت حدود ۲۸۰ میلیارد تومان خروج پول خرد اتفاق افتاده است.


۱۱:۰۸⏰
در گروه بانکی‌ها، وبصادر با قیمت ۲۷۶.۵ تومان در مثبت ۵ درصد حجم معامله ۱.۲ میلیاردی را رد کرده و با تقاضای خرید همراه است، وبملت با رشد بیش از ۳.۵ درصدی با قیمت ۴۱۹ حجم معامله ۵۰۵ میلیونی داشته است و وتجارت بر روی قیمت ۲۶۱.۴ تومان در مثبت ۵ درصد حجم معامله ۵۷۷ میلیونی دارد.
در این گروه، وپست حجم معامله ۶۰ میلیونی داشته و با قیمت ۸۹۱ تومان در مثبت ۵ درصد با تقاضای خرید دنبال می‌شود و وسینا با قیمت ۵۳۹ تومان نزدیک به مثبت ۵ درصد حجم معامله ۴۴ میلیونی را نشان می‌دهد.


۱۱:۰۵⏰
حقیقی‌ها نسبت به یک ساعت ابتدایی با قدرت بیشتری سرمایه وارد بازار می‌کنند. اکنون برآیند ورود و خروج پول خرد بازار به حدود ۳۶۰ میلیارد تومان رسیده که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از آن فقط طی یک ربع اخیر به بازار راه یافته است.


۱۰:۲۲⏰
شاخص کل با افت بیش از ۷۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۴۷۱ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد بیش از ۵۶۰۰ واحدی همراه بوده است.


۱۰:۲۱⏰
بیشترین حجم معاملات
ثبهساز ۷۷۳ میلیون سهم
شستا ۴۸۳ میلیون سهم
وبصادر ۳۵۶ میلیون سهم
خساپا ۳۵۶ میلیون سهم
وتجارت ۳۱۴ میلیون سهم


۱۰:۲۰⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۲,۴۷۱,۶۹۱
۷۶۴۸ واحد کاهش
ارزش بازار ۹۱,۳۸۲,۷۸۲ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۶۳,۴۹۴ میلیارد ریال
حجم معاملات ۸.۹۰۶ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
کگل ۱۹۶۳ واحد منفی
فملی ۱۴۶۰ واحد منفی
شپدیس ۱۲۳۳ واحد منفی
ومعادن ۹۳۶ واحد منفی
فولاد ۸۶۵ واحد منفی
فارس ۷۹۴ واحد مثبت
همراه ۷۵۲ واحد مثبت


۱۰:۰۳⏰
شاخص کل اکنون بیش از ۵ هزار واحد کاهش را ثبت کرده است و نمادهای کگل، فملی، شپدیس، فولاد و ومعادن بیشترین تأثیر را در افت شاخص داشتند و تلاش‌های همراه و حکشتی برای صعود شاخص تا اینجا بی‌فایده ماند.
شاخص هم‌وزن نیز بعد از یک ربع ابتدایی رو به کاهش گذاشت، اما هنوز در ارتفاع بالاتری نسبت به نقطه پایانی دیروز قرار گرفته و سبز است.


۰۹:۵۷⏰
خساپا با قیمت ۳۳۰.۴ تومان با افت بیش از ۲ درصد همراه است و خودرو با کاهش بیش از ۱.۵ درصدی بر روی قیمت ۳۹۴ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۳۸⏰
فولاد حجم معامله بیش از ۶۰ میلیونی را گذرانده و با قیمت ۷۰۵ تومان در صفر تابلو گاهی با نوسان مثبت همراه می‌شود؛ فملی با حجم معامله بیش از ۲۰ میلیونی بر روی قیمت ۸۶۶ تومان در منفی ۱ درصد قرار دارد.


۰۹:۳۷⏰
ثبهساز در بازار امروز که عرضه بر تقاضا ارجحیت دارد، همچنان در مدار تفاضا مورد توجه خریداران است و با قیمت ۳۹۱.۸ تومان در مثبت ۷ درصد حجم معامله ۴۹۰ میلیونی را گذرانده است.


۰۹:۳۳⏰
در نیم ساعت ابتدایی معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشد ۵ هزار و ۱۵۷ واحدی، به عدد ۲ میلیون ۴۸۴ هزار و ۴۹۷ واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۹ هزار و ۷۹۵ واحدی به عدد ۸۲۶ هزار و ۳۲۲ واحد رسید. حقیقی‌ها ۲۲۶ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند.


۰۹:۳۱⏰
نماد معاملاتی شرکت داروسازی دانا (ددانا۱)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی و اعمال آن در سامانه معاملات، ‌امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ آماده انجام معامله است.
ددانا از ابتدای امسال تاکنون بازدهی ۴۵ درصدی داشته است.


۰۹:۲۵⏰
فولاد حجم معامله بیش از ۶۰ میلیونی را گذرانده و با قیمت ۷۰۵ تومان در صفر تابلو گاهی با نوسان مثبت همراه می‌شود؛ فملی با حجم معامله بیش از ۲۰ میلیونی برروی قیمت ۸۶۶ تومان در منفی ۱ درصد قرار دارد.


۰۹:۱۷⏰
عمده خودرو و قطعه‌سازان شروع متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند. در این گروه فعلاً فقط خپارس، خکمک، خوساز، خنصیر، خعمرا، خکرمان، خلیبل، خفناور و تشتاد با صف خرید دنبال می‌شوند.


۰۹:۱۷⏰
شاخص کل معاملات امروز را با شیب ملایم‌تری در مسیر صعودی آغاز کرده و با افزایش ۹ هزار واحدی متأثر از همراه، حکشتی، فولاد، بملت و فملی همراه است.


۰۹:۱۶⏰
تا اطلاع ثانوی محدودیت ورود سفارش خرید برای هر کد معاملاتی در نماد شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (پی‌پاد) تعداد ۲۰۰ هزار سهم است، لذا ورود سفارش خرید بیش از این تعداد منجر به حذف کلیه سفارشات و یا ابطال کلیه معاملات کدمعاملاتی مربوطه در نماد فوق خواهد شد.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
بیش از ۱۶۰ صف خرید در مجموع به ارزش ۲,۷۰۰ میلیارد تومان، صدرنشین‌ها: وملی، پی پاد، خکمک، ثپردیس و شلرد
۱۱ صف فروش در مجموع به ارزش ۳۰ میلیارد تومان، صدرنشین‌ها: شپلی، دحاوی، خفولا، غناب و فنرژی

کد خبر 470956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =