شاخص بانک به روند نزولی خود ادامه می دهد

تحلیلی از وضعیت شاخص بانک را در تایم فریم روزانه می خوانید.

به گزارش صدای بورس شاخص بانک به روند نزولی خود ادامه داد و هم اکنون در حدود ۵.۲۸۵ واحد است.

براساس تحلیل شاخص بانک و (به روز رسانی تحلیل قبلی) در ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ و براساس به روز رسانی قبلی (۱۴۰۱/۰۶/۰۳)، در حالیکه شاخص در محدوده ۶.۶۰۰ واحد بود (خط بنفش رنگ)، بدلیل ورود پول هوشمند در مجموعه سهام های این حوزه، انتظار صعود بیشتر برای شاخص را داشتیم.

اما برخلاف پیشبینی ما، همانطور که مشاهده میکنید شاخص، به روند نزولی خود ادامه داد و هم اکنون در حدود ۵.۲۸۵ واحد است. در این بروزرسانی با دقتی بالاتر ذکر میکنیم که روند اصلاحی شاخص همچنان تا محدوده ۴.۰۰۰ الی ۵.۰۰۰ واحد ادامه خواهد داشت (اعداد و کادر آبی رنگ پایین). به نظر می رسد پس از رسیدن به محدوده برگشتی فوق الذکر، شاخص وارد یک روند صعودی پرقدرت خواهد شد. لازم به ذکر است که، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد بنفش رنگ رسم شده است.

سیگنال خرید و فروش:
الف: به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد می شود که، جهت خرید بدون ریسک و بلندمدتی سهم های وابسته به این شاخص، فقط در محدوده برگشتی نهایی شاخص یعنی محدوده ۴.۰۰۰ الی ۵.۰۰۰ واحد به صورت پله ای و با رعایت حد ضرر ۳.۸۵۰ واحد اقدام به خریدکنید.
نکته (خرید پله ای): یعنی یک پله خرید سهام در محدوده فوق الذکر و پله خرید بعدی پس از شکست پرقدرت محدوده با یک یا ۲ صف خرید سنگین
نکته (حد ضرر): شکست محدوده ذکر شده با یک کندل توپر هفتگی می باشد ( خط قرمز رنگ پایین))

شاخص بانک به روند نزولی خود ادامه می دهد

منبع: کارگزاری اردیبهشت ایرانیان

کد خبر 462011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =