لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

شاخص کل بورس تهران دیروز با سه هزار و ۵۶۴ واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز با سه ‌هزار و ۲۱۶ واحد کاهش، به ۳۵۸ هزار و ۱۴۳ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۹۲۰ واحد افت، به ۲۱۳ هزار و ۸۲۴ واحد رسید. همچنین دیروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۶ میلیارد و ۵۱۷ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۸ هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال معامله شد. شاخص فرابورس نیز دیروز بیش از ۶۹ واحد کاهش داشت و به ۱۷ هزار و ۱۴۰ واحد رسید. در این بازار بیش از ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات دیروز فرابورس بیش از ۱۵۳ هزار و ۵۶۷ نوبت بود.

۱۳:۰۳⏰

بازار امروز تحت‌تأثیر بسته حمایتی دولت متعادل و نمادهای شاخص ساز معاملات مثبت‌تری را رقم زدند، اما تا برطرف نشدن چالش‌های موجود، بازار سهام رونق پایداری را تجربه نمی‌کند.
در نهایت، شاخص کل متأثر از رشد نمادهای فولاد، فملی، فارس، شبندر، کگل و #وامید افزایش ۹۸۳۷ واحدی را ثبت کرد، در حالی که شاخص هم وزن با کاهش ۱۸۹۹ واحدی همراه بود.


۱۲:۵۳⏰

روند معاملات فرابورس در دقایق پایانی

شاخص کل با افزایش ۵ واحدی متأثر از مارون، آریا، شاوان و کگهر همراه شده است.
کشرق، آس‌پ، وگستر و ثغرب با افزایش بیش از ۵ درصدی بیشترین افزایش قیمت و تاپکیش، کمرجان، سدبیر، ولشرق، زنگان، قشیر و زکشت با کاهش بیش از ۶ درصدی بالاترین افت قیمتی را داشته‌اند.


۱۲:۱۴⏰

روند معاملات بورس در دقایق پایانی

شاخص کل با افزایش بیش از ۸ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۲۵۲ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افت بیش از ۲ هزار واحدی همراه است.
فولاد، شبندر، فارس، کگل، فملی و شپنا در صدر مثبت‌سازان شاخص قرار دارند.
فرآورده نفتی، خودرو و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۲۱۳ میلیارد تومان، ۱۸۶ میلیارد تومان و ۱۶۵ میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۸⏰

شبندر تا ۸۱۷ تومان ۵ درصد مثبت بالا آمد. ارزش معاملات این سهم پالایشی به بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان رسیده و از این لحاظ صدرنشین است. تا اینجا ۸۲ درصد از خریداران شبندر حقیقی بودند، در حالی که ۴۵ درصد از فروش‌های آن را حقوقی‌ها انجام دادند.


۱۱:۴۱⏰

بازار سرمایه تنها با چند نماد مثبت در حال پیگیری است و شاهد برتری بزرگان در این بازار پرعرضه هستیم.
شاخص کل با رشد بیش از ۶۶۰۰ واحد و نماگر هم‌وزن با افت بیش از ۲ هزار واحد در حال انجام معاملات هستند.
ارزش معاملات و خروج نقدینگی همچنان سرعت دارد.


۱۱:۳۶⏰

وتجارت، وبملت، وپست و وسینا در گروه بانکی معاملات متعادل با گرایش مثبتی دارند و نمادهای ونوین، دی، وشهر با افت قیمت همراه هستند.


۱۱:۲۶⏰

میزان خروج و ورود پول حقیقی در میانه‌های بازار سرمایه

شبندر با ۱۹، مادیرا با ۵.۵ و غناب با ۲ میلیارد تومان بیشترین‌ها از لحاظ خروج پول حقیقی هستند و فولاد با ۱۹، خساپا با ۱۵ و شپنا با ۱۳.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.


۱۱:۱۲⏰

فمراد با صف فروش به سمت ۲۵۷۰ تومان در حال حرکت است. حجم معاملات سهم به ۲.۳ میلیون رسیده است و صف فروش این نماد کمتر از ۱ میلیون برگه است.


۱۱:۱۰⏰

در گروه بانک‌ها و مؤسسات نماد سمایه در قیمت ۲۷۶ تومان با صف خرید بیش از ۷ میلیونی همراه است. بعد از سمایه، وپست بیشترین رشد قیمت را داشته و اکنون در محدوده ۴۱۱ تومان ۲,۶ درصد مثبت معامله می‌شود. از لحاظ ارزش معاملات در این گروه وبملت، وبصادر و وپست صدرنشین هستند.


۱۱:۰۶⏰

در گروه غذایی جو معاملات منفی است. در نمادهای غنوش، غگل، غاذر، غدشت، غصینو، غشهد و غپونه فروشندگان دست برتر دارند و با صف فروش دست و پنجه نرم می‌کنند. در این میان وبشهر، غگلپا و غگلستا در مدار مثبت معامله می‌شوند.


۱۱:۰۱⏰

بیشترین حجم معاملات
خساپا ۱۸۷ میلیون سهم
وبصادر ۱۵۹ میلیون سهم
خودرو ۱۴۸ میلیون سهم
فولاد ۱۱۸ میلیون سهم
شبندر ۹۶ میلیون سهم


۱۰:۵۹⏰

اطلاعات بازار
شاخص کل ۱,۲۵۰,۸۲۱
۶۱۹۴ واحد مثبت
ارزش بازار ۴۶,۴۱۵,۵۲۶ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۲۱,۳۰۷ میلیارد ریال
حجم معاملات ۳.۸۱۶ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
فولاد ۱۸۵۲ واحد مثبت
شبندر ۹۷۶ واحد مثبت
کگل ۸۰۷ واحد مثبت
فارس ۶۵۸ واحد مثبت
فملی ۵۴۸ واحد مثبت
شپنا ۵۱۱ واحد مثبت
وامید ۲۸۷ واحد مثبت


۱۰:۵۷⏰

فروشندگان صف فروش غکورش را سنگین‌تر کردند. اکنون این سهم غذایی در قیمت ۹۴۷ تومان متحمل صف فروش بیش از ۳۷ میلیون سهمی است که ارزش آن به ۳۵,۷ میلیارد تومان می‌رسد. غکورش بعد از خاور دومین سنگین ترین صف فروش را تحمل می‌کند.


۱۰:۴۵⏰

گروه هتل شاهد بازگشایی نماد گدنا و خریدارن صف‌نشینش بود، اما پس از عرضه کامل هم‌اکنون با افت ۶ درصدی قیمت درگیر عرضه‌هاست.


۱۰:۳۶⏰

شاراک در قیمت ۲۷،۳۲۰ ریال در بازه سبزرنگ بازار در حال معامله بوده و خریدار و فروشنده در این سهم قدرت برابر دارند.


۱۰:۳۶⏰

سفارش ۱۰۰ میلیونی وبصادر هم عرضه شد! ۱۴۳ میلیون برگه سهم معامله شده که ۱۲۰ میلیون آن خرید حقوقی بوده است!


۱۰:۳۵⏰

ورنا در محدوده منفی ۲ - ۳ نوسان می‌کند. بیش از ۱۱ میلیون برگه سهم دست به دست شده است. به نظر می‌رسد باید منتظر حمایت ۳۶۰ تومان باشیم.


۱۰:۳۱⏰

امروز هم حقوقی‌ها همچون دیروز، خریدهای پرحجم و گسترده‌ای را در بازار انجام داده‌اند. تا اینجای بازار ۴۴,۷ درصد از خریدها به دست حقوقی‌ها انجام شده، در حالی که سهم آنها از کل فروش‌های بازار حدود ۱۹,۵ درصد است.


۱۰:۳۰⏰

ارزش معاملات خرد به یک همت رسید. تا این لحظه بازار حدود ۲۴۵ میلیارد تومان از سرمایه های خرد را از دست داده است.


۱۰:۲۲⏰

تا اینجا نماد شبندر با ۶۶,۲ میلیارد تومان، فولاد با ۴۴ میلیارد تومان، شپنا با ۳۷,۴ میلیارد تومان، خساپا با ۲۲,۱ میلیارد تومان، مادیرا با ۲۱,۶ میلیارد تومان، خگستر با ۲۰,۴ میلیارد تومان و خودرو با ۱۹,۳ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را تجربه کردند. از بین این ۷ نماد صدرنشین ارزش معاملات، به جز مادیرا و خگستر سایر نمادها با رنگ سبز داد و ستد می‌شوند.


۱۰:۱۹⏰

مادیرا پس از افت‌های پیاپی امروز هم با کاهش ۴ درصدی قیمت همراه است و تا این لحظه ۱۱۲ میلیون برگه سهام معامله کرده است که ۱۶ برابر حجم میانگین ماهانه‌اش است.


۱۰:۱۷⏰

شفن در قیمت ۵،۲۵۰ ریال با نوسان مثبت رو به رو است، این سهم قدرت خریدارش بیشتر از فروشنده‌اش است.
شفن روز گذشته هم معاملات به نسبت خوبی را در بازار منفی داشت.


۱۰:۱۵⏰

در گروه خودرو نمادهای خودرو، خساپا و خبهمن در محدوده صفر تابلو نوسان مثبت دارند و خزامیا در آستانه صف فروش معامله می‌شود و فروشندگان خنصیر با افت ۵ درصدی قیمت صف‌نشین شده‌اند. در این گروه خچرخش با رشد ۷ درصدی قیمت مورد توجه قرار گرفته است.


۱۰:۱۴⏰

بیشترین حجم معاملات
خساپا ۱۳۳ میلیون سهم
خودرو ۱۰۲ میلیون سهم
فولاد ۹۵ میلیون سهم
شبندر ۸۱ میلیون سهم
خگستر ۶۹ میلیون سهم


۱۰:۱۲⏰

اطلاعات بازار
شاخص کل ۱,۲۴۹,۱۵۹
۴۵۳۲ واحد مثبت
ارزش بازار ۴۶,۳۵۸,۳۹۸ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۸,۴۲۸ میلیارد ریال
حجم معاملات ۱.۶۷۰ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
فولاد ۱۵۲۵ واحد مثبت
شبندر ۹۳۹ واحد مثبت
کگل ۶۴۵ واحد مثبت
شپنا ۵۱۱ واحد مثبت
فملی ۵۰۵ واحد مثبت
فارس ۲۶۳ واحد مثبت
وغدیر ۱۳۵ واحد مثبت


۱۰:۰۷⏰

خریداران که حدود ۹۲ درصد آنها تا این لحظه حقیقی بودند، شبندر را تا ۸۱۲ تومان ۴,۳ درصد مثبت بالا آوردند. فعلاً این سهم پالایشی با ۵۸ میلیارد تومان پرارزش ترین نماد بازار محسوب می‌شود.


۱۰:۰۱⏰

در میان معاملات سرخ، گروه سرمایه‌گذاری #وگستر با پیشروی ۶ درصدی قیمت چشم‌نوازی می‌کند. وبرق، وثوق مثبت ۲ معامله می‌شوند و نمادهای وبهمن، وصنا، سدبیر، واعتبار و وطوبی با کاهش ۵ درصدی قیمت دست به دست می‌شوند.


۰۹:۵۷⏰

علی‌رغم خرید ۱۷ میلیونی حقوقی در نماد های‌وب، نسبت‌های خریدار به فروشنده حاکی از دست قوی طرف فروشنده است. ۴۵ میلیون برگه تا به این لحظه دست به دست شده و قیمت در محدوده منفی ۵ قرار دارد.


۰۹:۵۵⏰

کگل با قیمت ۸۰۲ تومان افزایش بیش از ۲ درصدی و کچاد با قیمت ۸۳۴ تومان رشد بیش از ۲.۵ درصدی داشته است.


۰۹:۵۰⏰

خودرو در بازه سبز بازار و در قیمت ۱۸۳۰ ریال در حال معامله است.
این سهم سرانه خرید هر شخص حقیقی اش رو به افزایش بوده و قدرت خریدار و فروشنده در آن برابر است.


۰۹:۴۸⏰

فولاد با رشد ۳ درصدی قیمت دادوستد می‌شود. در این میان نمادهای فمراد، کویر و فسپا با کاهش ۵ درصدی قیمت با صف فروش روبه‌رو شده‌اند.


۰۹:۳۶⏰

گروه بیمه معاملات سرخی دارد دانا با افت ۶ درصدی قیمت معامله می شود و نمادهای اتکاسا، بنو و ورازی صف فروش دارند. در این گروه وتعاون همانند روزهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است.


۰۹:۳۶⏰

اکثر نمادهای پتروشیمی در محدوده صفر تابلو نوسان دارند شلعاب، شفارا، شتوکا و داراب با افت ۵ درصدی قیمت فشار فروش را تجربه می‌کنند.


۰۹:۱۴⏰

صف خرید
وتعاون ۵۱ میلیون سهم
سمایه ۷ میلیون سهم

صف فروش
خاور ۲۰۵ میلیون سهم
مادیرا ۹۹ میلیون سهم
اتکاسا ۴۹ میلیون سهم
ورازی ۳۶ میلیون سهم
وسدید ۲۴ میلیون سهم


۰۸:۳۰⏰

تعداد نمادهای در صف خرید: ۱۰ نماد | ارزش صف‌های خرید: ۲۵۰ میلیارد تومان
تعداد نمادهای در صف فروش: ۸۷ نماد | ارزش صف‌های فروش: ۴۱۴ میلیارد تومان

کد خبر 461735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =