یک میلیارد و ۹۱ میلیون یورو در سامانه نیما عرضه شد

امروز یک میلیارد و ۹۱ میلیون یورو در سامانه نیما عرضه شد و مجموع معاملات انجام شده در این سامانه به معادل ۳۷۹ میلیون یورو رسید.

به گزارش صدای بورس,بانک مرکزی اعلام کرد مجموع عرضه ارز در سامانه نیما (حواله) تا ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۶.۱۱) معادل یک میلیارد و ۹۱ میلیون یورو و مجموع ارز معامله شده در این سامانه معادل ۳۷۹ میلیون یورو بوده است.

مجموع معاملات روز گذشته در سامانه نیما معادل ۱۸۶ میلیون یورو بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان,همچنین در بازار متشکل ارزی (اسکناس) تا ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۶.۱۱) ۱۶.۵ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۶۲ تومان و ۱.۱ میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۵۷ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.

بانک مرکزی از روز ۲۳ شهریور ماه امسال و بنا به دستور رییس کل این بانک نسبت به انتشار جزئیات معاملات انجام شده در بازارهای حواله و اسکناس ارز به صورت روزانه اقدام می‌کند.

کد خبر 460300

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیشروی دلار در خلوتی معاملات

    پیشروی دلار در خلوتی معاملات

    نرخ شاخص ارزی به محدوده سقف تاریخی خود رسید. در روزهای گذشته پس از کم رنگ شدن احتمالات در زمینه حصول توافق هسته‌ای برجام در کوتاه‌مدت، نرخ دلار در معاملات غیررسمی بازار تهران نیز دچار نوسانات افزایشی شد و در سطوح قیمتی کانال ۳۳ هزار تومانی معامله شد.

  • ۲۴ ارز گران شد/ جدول

    ۲۴ ارز گران شد/ جدول

    بانک مرکزی امروز، سه‌شنبه (۱۲ مهر)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش و نرخ ۱۳ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

  • ۱۰۰ هزار تومانی های جدید رونمایی شد/عکس

    ۱۰۰ هزار تومانی های جدید رونمایی شد/عکس

    ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی جدید با طرح بارگاه حضرت معصومه (س) ۲۱ شهریورماه با امضای علی صالح‌آبادی منتشر شده است؛ در این گزارش ویژگی‌های امنیتی ایران چک‌های جدید را می‌خوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =