آغاز فروش متری مسکن از ماه آینده

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بخشی از قشرهای جامعه توان خرید مسکن ندارند به همین منظور از اواخر آبان فروش متری مسکن آغاز می‌شود.

به گزارش صدای بورس، هدایت با بیان اینکه قرار است این کالا را در بورس عرضه کنیم افزود: این اقدام برای جذب سرمایه‌های خرد است تا بتوانیم سرمایه‌ها را به سمت مسکن بیاوریم و این افراد هر زمان پول داشتند بتوانند چند متر زمین بخرند. هدایت درباره قیمت هر مترمربع مسکن در فروش متری مسکن هم گفت: اواخر آبان قیمت نهایی مشخص می‌شود. وی افزود: بیشتر فروش متری مسکن در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۹ خواهد بود.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران درباره اقدامات قرارگاه مسکن هم گفت: عملیات عمرانی ۱۰ هزار واحد از طرح‌های قرارگاه مسکن در مناطق ۲۲ گانه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  ، هدایت درباره بسته تشویقی برای نوسازی در بافت فرسوده هم گفت: برای ملک بیشتر از ۱۰۰ متر یک طبقه تشویقی داده می‌شود، برای ملک ۵۰ تا ۱۰۰ متر حداکثر اجازه ساخت ۴ طبقه داده می‌شود این در حالی است که قبلا اجازه ساخت سه طبقه داده می‌شد و برای ملک بالای ۴۰۰ متر هم دو طبقه تشویقی می‌دهیم. وی درباره تامین پارکینگ در بافت‌های فرسوده گفت: نبود تأمین پارکینگ باعث شده بود برخی ملک‌ها نتوانند مجوز بگیرند لذا قرار شد پارکینگ محلی بسازیم.

کد خبر 460208

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مسکن در پاییز جان می گیرد؟

    مسکن در پاییز جان می گیرد؟

    با شروع فصل پاییز پیش بینی سایه رخوت دور از انتظاری که در دو ماه پایانی فصل تابستان، بازار مسکن شهر تهران را فراگرفته بود از این بازار رخت برمی‌بندد و به این ترتیب خواب غیرمنتظره تابستانی معامله‌گران بازار مسکن رو به پایان است.

  • افزایش حجم معاملات مسکن بابیش از ۵ سال ساخت در تهران

    افزایش حجم معاملات مسکن بابیش از ۵ سال ساخت در تهران

    گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران درشهریورماه سال ۱۴۰۱ که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی هاو سیاست های اقتصادی بانک مرکزی تهیه ومنتشر شد.

  • شیوع تورم رکودی در بازار مسکن

    شیوع تورم رکودی در بازار مسکن

    جدیدترین آمارها نشان می دهند در بازار مسکن، میزان معاملات با کاهش 22 درصدی روبرو شده اما قیمت ها همچنان در حال افزایش است.

  • بسته جدید نوسازی مسکن رسید

    بسته جدید نوسازی مسکن رسید

    معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ سیاست‌ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله‌ای در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد و گفت: تسهیل در تامین پارکینگ، تسهیل شرایط توده و نما، اعطای یک یا دو طبقه تشویقی و ایجاد کاربری انتفاعی در طبقه همکف به منظور حمایت از کسب و کارهای خانگی با تامین شرایطی از جمله این مشوق‌ها است که جذابیت سرمایه‌گذاری در بافت‌ها را بالا می‌برد.

  • متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در مهر

    متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در مهر

    توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده شهر تهران در شهریور ماه سال۱۴۰۱ بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =