مرغ منجمد ۴۰ تومانی به بازار آمد

سرپرست جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان در بازار خبر داد و گفت: این قیمت ۵ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب است و برای تنظیم بازار عرضه می‌شود.

به گزارش صدای بورس، جبرئیل برادری اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت مرغ گرم در بازار و در راستای رفاه حال مصرف کنندگان، عرضه گوشت مرغ منجمد در تمامی مراکز عرضه اعم از فروشگاه های زنجیره ای، صنوف منتخب و سازمان میادین آغاز شد.

وی افزود: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تسریع در تنظیم بازار این کالای اساسی، هر کیلوگرم مرغ منجمد با کاهش پنج هزار تومانی نسبت به قیمت مصوب با قیمت ۴۰ هزارتومان عرضه می شود.

به گزارش مهر ،وی بیان کرد: واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها می‌توانند برای دریافت مرغ منجمد به طور عمده و توزیع به شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران مراجعه کنند.

کد خبر 459727

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چشم بازار مرغ و تخم مرغ به دولت

    چشم بازار مرغ و تخم مرغ به دولت

    وزارت جهادکشاورزی فردا نرخ‌های جدید را با توجه به برآورد هزینه تولید، اعلام می کند. این در حالی است که بنابر اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس بعد از مردمی‌سازی یارانه‌ها، سرانه مصرف مرغ ۳۰ تا ۵۰ درصد افت داشته و معاون تولیدات امور دامی وزارت جهادکشاورزی هم افت تقاضای مصرف تا رقم۳۰ درصد را تأیید کرده است.

  • قیمت مرغ برابر با دستمزد روزانه‌ی کارگران

    قیمت مرغ برابر با دستمزد روزانه‌ی کارگران

    براساس آخرین محاسبات، سبد معیشت خانوارهای متوسط کارگری حدود ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و یک شکاف عظیم میان هزینه‌های زندگی و دستمزد وجود دارد؛ این شکاف بیش از ۶۳ درصد است.

  • مرغ گرانتر می شود

    مرغ گرانتر می شود

    به گفته رئیس انجمن‌ پرورش دهندگان مرغ گوشتی، بنابر آمار طی ۳ ماه اخیر جوجه ریزی واحدهای مرغداری ۳۰ درصد کاهش یافت که به همین میزان تولید مرغ کاهش یافته است.

  • مرغ و تخم مرغ گران شد

    مرغ و تخم مرغ گران شد

    بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری حاکی از ثبات نسبی قیمت اکثر کالاها و رکود در بازار آنهاست اما قیمت مرغ و تخم مرغ که در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته بر این مدارپیش می رود.

  • تخم مرغ گران می‌شود؟

    تخم مرغ گران می‌شود؟

    طبق مصوبه دولت، قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب واحدهای تولیدی ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مصرف‌کنندگان ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

  • ترکیه بازار تخم مرغ را هم گرفت

    ترکیه بازار تخم مرغ را هم گرفت

    رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار تهران با اشاره به صادرات ۳ هزار تنی تخم مرغ از ابتدای سال تاکنون، گفت: میزان صادرات ما بالا نیست، چون در بازارهای هدف نرخ تخم مرغ ارزان‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =