۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
ادامه کاهش قیمت در سهم فاما

گزارش تحلیلی از وضعیت نماد معاملاتی فاما را در تایم فریم روزانه می خوانید.

به گزارش صدای بورس، صنعتی آما کاهش قیمت را ادامه می دهد.

براساس تحلیل تکنیکال فاما (۲۹ شهریور ۱۴۰۱) در تایم فریم روزانه ؛ با توجه به موج‌شماری و شاخص PTI پتانسیل نزول به سمت حمایت محدوده ۵۸۰ تومان حفظ شده است. در صورت نفوذ زیر حمایت ذکر شده نیز ادامه کاهش قیمت محتمل خواهد بود. حد اعتبار سناریوی نزولی مقاومت محدوده ۷۸۰ تومان است. به عبارت دیگر در صورت شکست سطح ذکر شده سناریوی نزولی منتفیست و ادامه صعود محتمل است.

مقاومت بعد شرکت محدوده ۱٬۰۰۰ تومان است.

ادامه کاهش قیمت در سهم فاما

منبع: کارگزاری بانک صنعت و معدن

کد خبر 459578

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بورس از تله رکود خارج می شود؟

    بورس از تله رکود خارج می شود؟

    بازار سهام در شرایطی به استقبال پاییز۱۴۰۱ می‌رود که به نظر می‌آید احتمال بازگشت رونق به صحنه معاملات بورس در وضعیت کنونی بیش از انتظارات قبلی، کاهش یافته است. در این میان نیمه دوم سال جاری در حالی آغاز شده است که بخش مهمی از فعالان بازار سهام تحت تاثیر طولانی شدن مذاکرات برجامی و افزایش مداوم نرخ‌های بهره از سوی بانک‌‎های مرکزی اقتصادهای قدرتمند، نسبت به مسیر آتی این بازار بی‌اعتماد شده‌اند.

  • ناکامی سهامداران ادامه دارد

    ناکامی سهامداران ادامه دارد

    ناکامی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد. روز گذشته بازهم بورس تهران شاهد اصرار سهامداران بر عرضه‌های سنگین بود و نتوانست رنگ سبز را به رخ فعالان بورسی بکشد.

  • سهامداران بیشتری از بورس رفتند

    سهامداران بیشتری از بورس رفتند

    در مجموع کل هفته اخیر ۸۶۹ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۱۷ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد ۱۵ درصد داشته است.

  • بازار سهام در شرایط کنونی به کدام‌سو می‏‏‏‏‏‏‏‌رود؟

    بازار سهام در شرایط کنونی به کدام‌سو می‏‏‏‏‏‏‏‌رود؟

    بازار سهام را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازارهای دارایی در همه کشورهای جهان دانست. این بازار اگرچه بنا به کشوری که در آن فعالیت می‌کند، ممکن است از مسائل و مشکلات گوناگونی تاثیر بپذیرد، با این حال به‌طور کلی به سبب نقدشوندگی بالا و تعداد قابل‌توجه فعالان آن و همچنین به سبب تعداد زیاد کارشناسان همواره عکس‌العمل‌های سریعی به تغییر شرایط مختلف نشان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =