سهامداران بیشتری از بورس رفتند

در مجموع کل هفته اخیر ۸۶۹ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۱۷ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد ۱۵ درصد داشته است.

به گزارش صدای بورس، در اولین روز کاری هفته اخیر روند خروج پول از بازار تداوم داشت و ۲۷۳ میلیارد تومان از بازار خارج شد. در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این روند ادامه داشت. روز چهارشنبه نیز ۲۳۹ میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد.

در مجموع کل هفته اخیر ۸۶۹ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۱۷ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد ۱۵ درصد داشته است.

رکوردداران خروج پول حقیقی
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی در روز یکشنبه به نماد تفارس (شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس) اختصاص داشت.

بیشترین خروج سرمایه در روز دوشنبه به آریان، شستا و بپاس اختصاص داشت و روز سه‌شنبه بپاس، خصدرا و شستا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

در آخرین روز کاری هفته نیز خصدرا، خودرو، فپنتا و شستا بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی داشتند.

بورس

منبع: اقتصاد نیوز

کد خبر 459732

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ادامه کاهش قیمت در سهم فاما

    ادامه کاهش قیمت در سهم فاما

    گزارش تحلیلی از وضعیت نماد معاملاتی فاما را در تایم فریم روزانه می خوانید.

  • ارزش بازار سهام به کمترین مقدار در ۷‌ماه گذشته رسید

    ارزش بازار سهام به کمترین مقدار در ۷‌ماه گذشته رسید

    شاخص‌کل بورس روز گذشته ۲۸ شهریورماه و در ادامه روند نزولی چندماه گذشته ریزش ۴‌هزار واحدی داشت و ارزش معاملات خرد بورس (سهام و حق‌تقدم)‌ هزار و ۲۷۲‌میلیاردتومان بود که کمترین مقدار از دهم مرداد تاکنون بوده است. علاوه‌بر این ارزش بازار نیز در کمترین سطح از ۱۱ اسفند سال‌گذشته بود.

  • تولید و فروش کدام صنایع بورسی زیاد شد؟

    تولید و فروش کدام صنایع بورسی زیاد شد؟

    در خرداد امسال شاخص تولید و فروش خودرو و منسوجات نسبت به دیگر صنایع بورسی بیشترین افزایش را در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشته است. همچنین در این مدت تولید و فروش محصولات لبنی و روغن خوراکی بیشترین کاهش را داشته است.

  • چهار موضوع کلیدی طرح قانون بانکداری ایران

    چهار موضوع کلیدی طرح قانون بانکداری ایران

    تهیه‌کنندگان طرح باید به این سوال پاسخ دهند که آیا اجرای این طرح می‌تواند «ریل‌گذاری» لازم را برای حرکت در مسیر حل چالش‌های متعدد مذکور انجام دهد؟

  •  بازار پرتلاطم سهام در این روزها

    بازار پرتلاطم سهام در این روزها

    بورس این روزها شاید حتی بیش از بورس هفته‌های اخیر متلاطم و ناآرام به‌نظر برسد. این روزها بازار سهام در حالی عمر خود را سپری می‌کند که تنها ظرف چهار روز یک نوسان دودرصدی و دو نوسان نزدیک به یک‌درصدی داشته است.

  • خروچ پی در پی سهامداران از بازار

    خروچ پی در پی سهامداران از بازار

    افزایش نااطمینانی‌ها به چشم‌انداز اقتصادی و مسائل مرتبط با نتایج مذاکرات هسته‌ای کشور در بازار سهام تبعاتی همچون کاهش تقاضای موثر و مثبت سهامی برجای گذاشته است، در حالی‌که براساس روند پرقدرت قیمت سهام در فروردین۱۴۰۱ به‌نظر می‌رسید ‌فعالان این بازار با موج جدیدی از جهش قیمتی روبه‌رو شوند اما شاخص‌کل بورس به‌عنوان مهم‌ترین دماسنج بازار در ماه‌های گذشته با قدرت هرچه تمام از مسیر تعادلی خارج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نامور IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    بورس محل پول سوزی و اختلاس است هرچه زودتر بردارید و فرار کنید اون قدر موفقیت.