افزایش اندک قیمت نفت در آغاز اولین روز معاملات

بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش صدای بورس، قیمت نفت در معاملات اولیه در آسیا در روز دوشنبه پس از کاهش ارزش دلار و افزایش نگرانی‌ها در مورد کاهش عرضه نفت روسیه در دسامبر افزایش یافت. براین اساس بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش مهر ،قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۸۵.۵۰ دلار در هر بشکه بود که ۳۹ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش داشت. قراردادهای نفت خام برنت و ایالات متحده در هفته گذشته بیش از ۱ درصد کاهش یافت، زیرا این نگرانی وجود داشت که افزایش دیگر نرخ بهره فدرال رزرو باعث کندی رشد جهانی شود و ضعف دلار از این دو قرارداد حمایت کرد.

کد خبر 459481

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چرا شانگهای جایگزین برجام نمی‌شود؟

    چرا شانگهای جایگزین برجام نمی‌شود؟

    عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای برای دولت یک دستاورد مهم اقتصادی به حساب می‌آید؛ اما سازمان همکاری شانگهای نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای برجام باشد.

  • آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۳۰ هزار تومان

    آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۳۰ هزار تومان

    معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (سه‌شنبه‌، ۲۹ شهریورماه) با بهای ۳۰ هزار و ۵۷۷ تومان کار خود را آغاز کرد.

  •  دو عامل مهم افزایش تولید

    دو عامل مهم افزایش تولید

    رشد اقتصادی ایران در سال جاری بیشتر خواهد بود اما نه در بخش نفت. مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی پیش بینی کرده با رشد اقتصاد در بخش های خدمات و کشاورزی در کشور تحت تاثیر تخلیه شوک کرونا و رشد میزان بارندگی، تولید ایران رشدی ۷.۳ درصدی را در پایان سال داشته باشد

  • ترمز قیمت نفت در برابر نگرانی‌های اقتصادی

    ترمز قیمت نفت در برابر نگرانی‌های اقتصادی

    قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر احتمال محدود شدن عرضه نفت عراق، افزایش یافت اما به دلیل نگرانی از دورنمای رکود اقتصادی، نتوانست کاهش هفتگی خود را معکوس کند.

  • بدون یک کلیه می‌توانی زندگی کنی، بدون آیفون چه‌طور؟!

    بدون یک کلیه می‌توانی زندگی کنی، بدون آیفون چه‌طور؟!

    هر سال در اولین روز عرضه محصولات جدید شرکت اپل شاهد تصاویر و اتفاقات عجیب در کشورهای مختلف دنیا هستیم. در این گزارش به بررسی چند مورد از حواشی امسال و سال‌های گذشته این اتفاق پرداخته‌ایم.

  • نفت ارزان شد

    نفت ارزان شد

    قیمت نفت روز جمعه در بحبوحه نگرانی نسبت به رکود اقتصادی و رشد ارزش دلار آمریکا، کاهش پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =