آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۳۰ هزار تومان

معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (سه‌شنبه‌، ۲۹ شهریورماه) با بهای ۳۰ هزار و ۵۷۷ تومان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش صدای بورس، از اواخر خردادماه امسال بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز و در تعامل با کانون صرافی‌ها، صرافی‌های معتبر و صادرکنندگان، بازار توافقی عرضه و تقاضا را راه‌اندازی کرد. سپس امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها و بازار متشکل ارزی نیز فراهم شد. این بازار طی ماه‌های اخیر سبب تامین تقاضاهای خُرد مردم شده و به معیار قیمت‌گذاری ارز تبدیل شده است.

امروز (سه‌شنبه،‌ ۲۹ شهریورماه) در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۰ هزار و ۵۷۷ تومان و با حجم ۱۰ هزار معامله شد.

به گزارش ایرنا، معاملات توافقی دلار در روز گذشته (دوشنبه، ۲۸ شهریورماه) کار خود را با ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز کرده بود و در پایان با نرخ ۳۰ هزار و ۶۵۰ تومان به کار خود پایان داد. حجم معاملات در این روز ۱۲ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۶۰۰ اسکناس بود.

کد خبر 459547

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش اندک قیمت نفت در آغاز اولین روز معاملات

    افزایش اندک قیمت نفت در آغاز اولین روز معاملات

    بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.

  • استعلام آنلاین حساب‌ها، وام‌ها و چک‌های برگشتی

    استعلام آنلاین حساب‌ها، وام‌ها و چک‌های برگشتی

    با اتصال بانک مرکزی به پنجره هوشمند خدمات دولت الکترونیک، چهار خدمت پرکاربرد بانکی در آدرس my.cbi.ir فعال شد.

  • قیمت سکه در انتظار پیام رییسی؟

    قیمت سکه در انتظار پیام رییسی؟

    به باور تحلیل گران فنی تا زمانی که سکه زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد، افزایش قیمت خاصی در بازار رخ نخواهد داد. برای اینکه فلز گران بهای داخلی دچار افت معنادار قیمت شود، نیاز دارد که محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دست برود.

  • قیمت طلای جهانی خیال صعود ندارد!

    قیمت طلای جهانی خیال صعود ندارد!

    قیمت طلا امروز دوشنبه کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران برای کاهش نرخ تورم بالا، آماده افزایش شدید نرخ توسط بانک‌های مرکزی بزرگ در این هفته، به ویژه از سوی فدرال رزرو آمریکا شدند. البته در ساعات اولیه بازگشایی بازار قیمت طلا تحت تاثیر کاهش دلار اندکی افزایش یافت.

  • سیگنال سفر رئیسی به بازار ارز

    سیگنال سفر رئیسی به بازار ارز

    سفر رییس جمهور کشور ابراهیم رئیسی با همراهی سرپرست تیم مذاکره کننده ایران به نیویورک همزمان با برخورد دلار به مقاومت سرسخت محدوده ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان شد و دلار به عقب برگشت. قیمت دلار تهران پس از نوسان در بالای محدوده حمایتی ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان در پایان روز دوشنبه در محدوده ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان آرام گرفت.

  • رفاه خانوار گروگان اجاره بها

    رفاه خانوار گروگان اجاره بها

    وزن بسیار سنگین و نامتعارف اجاره‌بها در سبد هزینه خانوارها، در یک آمار رسمی تایید شد. هزینه تامین مسکن در شهرهای ۳۱ استان، سال گذشته به‌طور میانگین ۳۷درصد از مخارج زندگی خانوارها را بلعید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =