علت آتش‌سوزی هواپیمای آسمان چه بود؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب آتش‌ سوزی موتور هواپیمای فوکر آسمان گفت: این هواپیما دچار نقص فنی در موتور شده بود.

به گزارش صدای بورس،میراکبر رضوی با تکذیب آتش‌سوزی هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان اظهار کرد:‌ صبح امروز هواپیمای پرواز تهران- بوشهر آسمان پیش از انجام پرواز، دچار نقص فنی در موتور شد.

وی ادامه داد:‌ بلافاصله خلبان هواپیما این نقص فنی را اعلام کرده و مسافران از هواپیما تخلیه شدند.

وی افزود: مسافران پس از انتقال به فرودگاه با یک پرواز جایگزین به بوشهر منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان که ساعت ۵ صبح امروز قرار بود مسافران تهران- بوشهر را جابه‌جا کند، دچار ترکیدگی و آتش‌سوزی در قسمت موتور شد.

پرواز ۳۹۱۴ تهران- بوشهر شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز و در حالی که مسافران داخل هواپیما بودند، دچار آتش‌سوزی موتور شد و از چرخه پروازی خارج شد.

به گزارش تسنیم ،بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیروهای آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است

کد خبر 459465

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عمده هواپیماهای کشور زمین‌گیرند

    عمده هواپیماهای کشور زمین‌گیرند

    عضو هیات مدیره دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان گفت: عمده هواپیماهایی که در اختیار ایرلاین‌های پروازی است، زمین‌گیر هستند و با توجه به تحریم‌ها نیازمند قطعات هستند و امکان پرواز ندارند.

  •  گرانفروشی عجیب بلیت برای زائران اربعین

    گرانفروشی عجیب بلیت برای زائران اربعین

    مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه از روز اول مخالف فروش حضوری بلیت هواپیما بودیم، گفت: تمام مابه‌ التفاوت گرانفروشی‌ بلیت‌های زمینی و هوایی را به زائران برمی‌گردانیم.

  • رستم قاسمی: از جرم مشاورم بی‌اطلاعم

    رستم قاسمی: از جرم مشاورم بی‌اطلاعم

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان " از جرم مشاورم بی‌اطلاع هستم، گفت: در زمان حاضر ۹ فروند هواپیمای مسافربری روسیه در کشور در حال تعمیر هستند.

  • فرصت جام‌جهانی را از دست دادیم

    فرصت جام‌جهانی را از دست دادیم

    رییس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق بازرگانی اظهار داشت: درباره قطر موضوع تنها از دست دادن فرصت‌ها نیست و تحریم‌ها باعث شدند که قطر به شناورهای ایران اجازه تردد در بنادر خود را ندهد و تجارت بندری سنتی با قطر هم به مشکل خورد به طوری که تا سال گذشته شناورهای باری ایران از ۴ بندرگاه قطر تنها اجازه تردد به یک بندرگاه را آن هم با شرایط سختگیرانه داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =