بررسی میزان ارزش و بازدهی ۲۰ صندوق سرمایه گذاری

بررسی وضعیت میزان بازدهی و سقف سرمایه گذاری در ۲۰ صندوق سرمایه گذاری با مدیریت ۴ شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، سبدگردان مفید، تامین سرمایه بانک ملت، سبدگردان کاریزما را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، بیش ترین بازدهی متعلق به صندوق سرمایه گذاری مشترک پیشتاز با بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۲۷.۱۳ درصد.

براساس آخرین بررسی وضعیت میزان بازدهی و سقف سرمایگذاری در ۲۰ صندوق سرمایه گذاری بامدیریت ۴ شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، سبدگردان مفید،تامین سرمایه بانک ملت، سبدگردان کاریزما در یک سال گذشته مشخص شد؛

بیش ترین بازدهی را به ترتیب؛ صندوق سرمایه گذاری مشترک پیشتاز با بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۲۷.۱۳ درصد دارد. این صندوق با مدیریت سبد گردان مفید فعالیت می کند و نرخ سود ندارد. نوع صندوق در سهام است و سقف واحد سرمایه گذاری صندوق ۵۰میلیون و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۴۱۵۸۶۸۴۱ میلیون ریال است.

دومین صندوق با بیش ترین بازدهی در یک سال گذشته صندوق سرمایه گذاری مشترک مدرسه کسب و کار صوفی رازی از نوع مختلط با بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۲۴/۳۷ درصد است . این صندوق نرخ سودندارد و سقف واحد سرمایه گذاری در آن ۲۰ میلیون و ارزش صندوق در تاریخ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۳۹۸۹۶میلیون ریال است.این صندوق با مدیریت سبد گردان مفید اداره می شود.

رتبه سوم متعلق به صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کاریزما و نوع آن در اوراق بهادار با درآمد ثابت و با مدیریت سبدگردان کاریزما و بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۲۰/۹۸ درصد است. نرخ سود صندوق ۱۸ درصد و سقف سرمایه گذاری درآن ۴۰ میلیون و ارزش صندوق ۳۰۱۴۵۵۲۲میلیون ریال است.

صندوق سرمایه گذاری دیگری که می توان نام برد؛ صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کمند تحت مدیریت سبد گردان کاریزما و بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۲۰/۵۷ دصد بوده است. نوع صندوق در اوراق بهادار با درآمد ثابت وصندوق نرخ سود ندارد.سقف واحد سرمایه گذاری در آن ۲۰ میلیارد و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۱۴۰۱۰۲۶۲۶ میلیون ریال است.

از زیرمجموعه های دیگر تامین سرمایه بانک ملت می توان به صندوق سرمایه گذاری اوج ملت با نوع در اوراق بهادار با درآمد ثابت و نرخ سود ۱۴ درصد اشاره کرد. بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۱۹/۹۳ درصد است و ارزش صندوق ۱۴۵۷۵۷۶۵۵ میلیون ریال است.سقف واحد سرمایه گذاری در صندوق ۳۰۰ میلیون است.

صندوق سرمایه گذاری افق ملت بابازدهی ۴.۵۳ و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۳۸۹۸۵۴۸میلیون ریال بود. صندوق سرمایه گذاری اندوخته ملت با بازدهی ۱۷/۰۲ درصدی و ارزش صندوق ۲۴۸۲۶۰۴میلیون ریال و نرخ سود ۱۶ درصدی است.

صندوق سرمایه گذاری آتیه ملت با نوع در اوراق بهادار با درآمد ثابت و نرخ سود ۱۴ درصد و بازدهی صندوق در یک سال گذشته ۱۷/۶۹ درصد بود.

ا ززیر مجموع های سبد گردان کاریزما می توان به صندوق های سرمایه گذاری؛ نوع دوم کارا با بدون نرخ سود و با بازدهی در یک سال گذشته صفر بوده است و سقف سرمایه گذاری در آن ۱۰میلیارد و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۴۷۷۲۱۲۴۲میلیون ریال بود.

صندوق های سرمایه گذاری دیگر این مجموعه؛ سپهرکاریزما با بازدهی ۱۱.۰۸ درصد و سقف واحد سرمایه گذاری ۳۲۰۰۰۰۰۰۰۰و ارزش ۸۴۹۹۱۲۲ میلیون ریال است.

صندوق سرمایه گذاری مشترک کاریزما با بازدهی ۲.۸۷ درصد و به ارزش ۲۱۹۹۶۵۳ میلیون ریال در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ است.

صندوق سرمایه گذاری مختص اوراق دولتی کاریزما بدون بازدهی و ارزش صندوق در تاریخ فوق الذکر ۷۱۰۵۲۶ میلیون ریال است.

صندوق سرمایه گذاری نیکو کاری کشتی ورزش ملی ایران با بازدهی ۱۶.۰۲ درصد است. سقف واحد سرمایه گذاری در آن ۵۰۰ هزار و ارزش آن در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۵۴۰۲۸ میلیون ریال است.

از زیر مجموعه صندوق های سرمایه گذاری با مدیریت کارگزاری بانک ملی می توان به دو صندوق اشاره کرد؛ صنوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با نرخ سود ۱۵ درصد و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۱۷۱۴۶۱۰۲۷ میلیون ریال و بازدهی یک سال گذشته صندوق ۴.۷۶ درصد است.

صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه ملی با نوع در سهام و بدون نرخ سود و با بازدهی ۳.۲۹ درصد و ارزش صندوق مبلغ ۴۵۹۴۵۷۴ میلیون ریال است و سقف واحد سرمایه گذاری در آن ۷۵ میلیون است.

از زیر مجموعه سبد گردان مفید؛ صندوق سرمایه گذاری ثابت حامی با بازدهی ۱۹.۸۷ درصد و ارزش ۱۷۱۴۳۱۷۰۵ میلیون ریال است.

صندوق مشترک امید توسعه با بازدهی ۱۳.۷۱ درصد و ارزش ۱۸۸۲۳۶۵۳ میلیون ریال و بدون نرخ سود است.صندوق سرمایه گذاری ثابت نامی با نوع در اوراق بهادار با درآمد ثابت و بدون نرخ سود و بابازدهی ۱۷.۸۷ درصد است.

صندوق سرمایه گذاری توسعه ممتاز از نوع مختلط و ارزش صندوق ۳۵۷۱۸۷۴ میلیون ریال و بازدهی صندوق در سال گذشته ۱۵.۹ درصد است.

صندوق سرمایه گذاری تعالی دانش مالی اسلامی از نوع مختلط و سقف واحد سرمایه گذاری در آن ۲۰ میلیون و ارزش صندوق ۳۹۵۹۳ میلیون ریال و صندوق بازدهی ندارد.

کد خبر 458835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =