دو بچه بیاورید یک خودرو جایزه بگیرید!

۵۲ هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو به منتخبان طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه اختصاص یافت.

به گزارش صدای بورس- براساس طرح حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت؛ تکلیف وزارت صمت تخصیص یک خودروی ساخت داخل به قیمت کارخانه و بدون نوبت به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود که براین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت با اهتمام نسبت به اجرای طرح مذکور در دو مرحله تخصیص یکپارچه خودرو ظرفیتی را برای این منظور ایجاد کرد.

بنابراین در اولین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ ظرفیت تخصیصی به این طرح ۸۸ هزار و ۴۵۵ خودرو بود، اما تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۱۴ هزار و ۱۵۲ خودرو بود .

منتخبان طرح جوانی جمعیت در اولین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر بودند و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۴۹ هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو بود.

براساس این گزارش در دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۲۰۰ هزار و ۳۳۹ نفر بود که ظرفیت تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۷ هزار و ۴۶ نفر بود.

مادران یک خودرو ساخت داخل می گیرند | جزییات و شرایط متقاضیان

منتخبان طرح جوانی جمعیت در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴ هزار و ۵۳۶ نفر بود و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۲۲ هزار و ۵۱۰ دستگاه خودرو بود.


بیشتر بخوانید : آیین نامه اجرایی واردات خودرو نهایی شد


جمع تعداد متقاضیان واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) در مراحل اول و دوم قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۴۵ هزار و ۴۹۱ نفر بود که جمع ظرفیت تخصیصی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به این افراد ۱۲۵ هزار و ۵۰۱ دستگاه خودرو بوده است.

به گزارش فارس - جمع منتخبین طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ۵۲ هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو و جمع ظرفیت آزاد بدون متقاضی در این دوره ۷۲ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو بوده است.

کد خبر 458098

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 1
    چقدر ضعیف افرادی که برای دسترسی به ۱۰۰۰ کیلو آهن بدرد نخور آینده دو تن دیگر رو به تباهی می کشند. پدر مادری که توان خرید راحت یه ماشین رو نداشته باشند بچه دار شدنشان چیه ؟! البته از قدیم گفته شده هر آنکه دندان دهد نان دهد . و چقدر افراد زیادی که با همین اراجیف آینده خود و دیگران را به تباهی کشیدند!!!! بچه های بی سرپرست ، بدسرپرست ، کودکان کار و... گویای تصدیق همین ضرب المثل هستند.
  • US ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    یعنی در این دنیااشخاصی هستند که به خاطر یک قطعه فلز دو بی گناه رارادراین کشور فدای میل وماشین سواری خودکنند.خودت آرزوی قوطی کبریت کردی که شاید هم قوطی ازاین ماشین نماها محکمترباشه پس آینده این بی گناهان چی میشه می دونستی هرچی دراین دنیا بلا سرشون بیاد یاگناهی کنند اول گردن آوردنده اش می افته
  • محمدا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    دیگه خر نمیشیم.همان خانه .وام.ماشین.که قبلا به سه بچه ده نودی قول دادن بدهن.تا باز به فکر بشیم.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    خودرونخاستیم، تورم پایین بیاد، اقتصادمملکت درشه، قیمتا به دهه 60برگرده
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    برم ببینم کسی رو پیدا میکنم که دوتا از بچه هاش رو قرض بگیرم 😁
  • نسرین ابراهیمی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    دروغه من چند بار ثبت نام کردم بچم هم برج دوازده هزار چهار صد به دنیا آمد
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    راست میگن دو بچه بیارد یه ماشین جایزه بگیرد بعدش این بچه ها دربهدر بشن یا خودتون خونه خراب بشین عین من که ۳۰سالمه هم پدرم ومادر
  • خدیجه‌خدابنده‌لو IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام‌این‌خودروی‌که‌میگین‌برامنم‌تعلق‌میگیره من‌سه‌تا‌بچه‌دارم
  • حمید IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    طرح جوانی همش دروغ بود هرکه آزاد شرکت کرد برنده شد وهرکه طرح جوانی شرکت کرد برنده نشد
  • قاسم اصفهان IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام همش دروغ میگن منم فرزند سومی بدنیا آمده چندین بارثبت نام کردم‌ ولي خبري نشده اين ماشین هارو میدن به قوم و خويش خودشون یامیدن به مسئولین دزد مملکت والکی یه اعدادوارقام میگن ماشین دادیم نه بابا کشک همش