آیین نامه اجرایی واردات خودرو نهایی شد

سخنگوی وزارت صمت گفت: آیین نامه اجرایی واردات خودرو نهایی شده و هفته آینده رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش صدای بورس، امید قالیباف با اشاره به پیگیری‌های وزارت صمت برای عملیاتی شدن آیین نامه واردات خودرو گفت: جزئیات آیین نامه اجرایی واردات خودرو به زودی یعنی ظرف یک هفته آینده رسانه‌ای خواهد شد.

وی گفت: هدف گذاری واردات خودرو برای دهک‌های پایین است و تا ۲۰ هزار دلار برنامه‌ریزی‌شده است.

به گفته قالیباف برای واردات با خودروسازهایی همچون تویوتا ژاپن و همچنین شرکت‌های خودروساز آلمانی، چینی و هندی مذاکراتی شده است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: خودروسازان خودشان نیز با شرکت‌های خودروساز دنیا مذاکره کردند، اما ۷۰ درصد تقاضای خودرو برای سه دهک کم درآمد است و برنامه‌ریزی ما برای واردات خودروهای ارزان قیمت اقتصادی است که از کیفیت خوبی هم برخوردارند.

کد خبر 457980

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شرایط خرید خودرو در بورس کالا ابلاغ شد

    شرایط خرید خودرو در بورس کالا ابلاغ شد

    بورس کالا در اطلاعیه ای شرایط خرید خودرو را اعلام کرد؛ براساس این اطلاعیه ثبت سفارش تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه بوده و هر کد بورسی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد.

  • افزایش ۲۰۰ میلیونی هایما/ پاسخ ایران‌خودرو به افزایش قیمت چیست؟

    افزایش ۲۰۰ میلیونی هایما/ پاسخ ایران‌خودرو به افزایش قیمت چیست؟

    ایران خودرو در اقدامی غیرمنتظره ۲۰۰ میلیون قیمت هایما را افزایش داد. این اقدام ایران خودرو با واکنش بسیاری از متقاضیان مواجه شد. علت این افزایش قیمت چه بود؟ ایران‌خودرو چه پاسخی داد؟

  • مجلس موافق عرضه خودرو در بورس است

    مجلس موافق عرضه خودرو در بورس است

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه خودرو در بورس موجب توقف زیان‌دهی خودروسازان و رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی می‌شود و بر فروش در سامانه یکپارچه وزارت صمت برتری دارد.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

    فاز دوم افتتاح پروژه ها در دولت سیزدهم؛

    افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

    همزمان با هفته دولت، فاز دوم افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، چهارشنبه (۹ شهریورماه) به صورت همزمان و با فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز خواهد شد.

  • ترس سهامداران از فساد پنهان در شرکت ها

    ترس سهامداران از فساد پنهان در شرکت ها

    انتشار تحقیق و تفحصی از فولادمبارکه اعتماد عمومی فعالان نسبت به بازار را بیش از پیش تضعیف کرده است، چراکه روی‌دادن تخلفی در ابعادی به این بزرگی کارکرد ابعاد مختلف را زیر سوال می‌برد و این مساله از این جهت اهمیت دارد که ذهن فعالان بازار سرمایه را مشوش کرده است،

  • آیا برای نوجوانم ماشین بخرم؟

    آیا برای نوجوانم ماشین بخرم؟

    به احتمال زیاد احساس اولین باری که پشت فرمان نشستید را به خاطر می‌آورید. آزادی آمدن و رفتن طبق برنامه خود با مسئولیت زیادی همراه بود، اما شما آماده بودید که ازعهده آن برآیید. حالا، اگر نوجوانی دارید که به همان حس استقلال علاقه دارد و از تاکسی و اتوبوس سوار شدن خسته شده است، احتمالاً به خرید ماشین برای او فکر می‌کنید.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • لحظه به لحظه با بازار سه شنبه یک شهریور ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار سه شنبه یک شهریور ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با افت ۵ هزار و ۴۰۹ واحدی به ۱ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۹۶ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رشد ۷۷۴ واحدی به ۳۹۷ هزار و ۲۹۹ واحد رسید. نمادهای «کگل»، «فولاد»، «کچاد»، «وبملت»، «شپنا» و «فارس» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «خودرو» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. بازار سرمایه در روزهای اخیر با یک روند نوسانی رو به پایین رو به رو بوده است. همچنین ارزش معاملات دوباره وضعیت کاهشی داشته و انتظار می رود که بازار برای روزهای آینده دست کم در این وضعیت باقی بماند تا اخبار و یا تحولات خاصی بتواند یک جهت تازه‌ای را به معاملات بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =