شرایط خرید خودرو در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا در اطلاعیه ای شرایط خرید خودرو را اعلام کرد؛ براساس این اطلاعیه ثبت سفارش تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه بوده و هر کد بورسی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد.

به گزارش صدای بورس، در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور بورس کالای ایران آمده است: ثبت سفارش محصول خودرو تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه امکان پذیر است.

در ادامه اشاره شده است: هر کد بورسی تا اطلاع ثانوی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد و اشخاصی که پیش تر در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

گفتنی است، یکشنبه هفته آینده ۶ شهریور ماه۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ در بورس کالای ایران عرضه می شود.

شرایط خرید خودرو در بورس کالا ابلاغ شد

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 457971

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مقصد خودرو در هفته پیش رو کجاست؟

    مقصد خودرو در هفته پیش رو کجاست؟

    نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران اظهار داشت: در روزهای اخیر کاهش قیمت تقریباً در تمام تولیدات داخلی رخ داده است؛ مثلا پراید ۴ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ شش میلیون تومان افت قیمت داشت. در مجموع هر خودرویی به نسبت قیمت خود، با درصدی کاهش روبرو بوده است.

  • آیین نامه اجرایی واردات خودرو نهایی شد

    آیین نامه اجرایی واردات خودرو نهایی شد

    سخنگوی وزارت صمت گفت: آیین نامه اجرایی واردات خودرو نهایی شده و هفته آینده رسانه‌ای می‌شود.

  • نیش ترمز در سرازیری قیمت خودرو

    نیش ترمز در سرازیری قیمت خودرو

    در حالی که از اواخر هفته گذشته قیمت خودرو در سراشیب کاهش قرار گرفته و شیب آن در دو روز ابتدای این هفته تند شده بود، امروز روند کاهش قیمت خودرو متوقف شد.

  • جزئیات عرضه هایما در بورس کالا

    جزئیات عرضه هایما در بورس کالا

    روند عرضه خودرو در بورس کالا ادامه دارد و در این راستا امروز ۵۰۰ دستگاه هایما SV در بستر این بازار عرضه خواهد شد.

  • ۸ هزار اتوبوس زائران اربعین را جابجا می کند/یک تریلیون تومان بودجه نوسازی جاده های مرزی

    ۸ هزار اتوبوس زائران اربعین را جابجا می کند/یک تریلیون تومان بودجه نوسازی جاده های مرزی

    به گفته رئیس سازمان راهداری، ۸ هزار دستگاه اتوبوس در اربعین مسافران را جابجا می کنند و برای بهسازی و نوسازی جاده های منتهی به مرز و پایانه ها و ... هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

  • افزایش ۲۰۰ میلیونی هایما/ پاسخ ایران‌خودرو به افزایش قیمت چیست؟

    افزایش ۲۰۰ میلیونی هایما/ پاسخ ایران‌خودرو به افزایش قیمت چیست؟

    ایران خودرو در اقدامی غیرمنتظره ۲۰۰ میلیون قیمت هایما را افزایش داد. این اقدام ایران خودرو با واکنش بسیاری از متقاضیان مواجه شد. علت این افزایش قیمت چه بود؟ ایران‌خودرو چه پاسخی داد؟

  • چهار صنعت بورسی در معرض آسیب جدی

    چهار صنعت بورسی در معرض آسیب جدی

    عضو هیأت مدیره کارگزاری بانک کارآفرین گفت: چهار صنعت خودرو، تایر، روغن موتور و غذایی مخصوصا روغنی‌ها به شدت تحت تأثیر منفی قیمت‌گذاری دستوری بوده و این موضوع باعث از بین رفتن آنها می‌شود.

  • زیان خودروسازان به ۱۱۷ همت رسید!

    زیان خودروسازان به ۱۱۷ همت رسید!

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بر عرضه خودرو در بورس کالا به عنوان راهکار ایجاد شفافیت، توقف زیان‌دهی تولیدکننده و رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی تاکید کرد. به گفته او عرضه خودرو در بورس کالا مناسبترین راهکار برای رهایی خودروسازان از سایه دخالت دولت است.

  • آیا برای نوجوانم ماشین بخرم؟

    آیا برای نوجوانم ماشین بخرم؟

    به احتمال زیاد احساس اولین باری که پشت فرمان نشستید را به خاطر می‌آورید. آزادی آمدن و رفتن طبق برنامه خود با مسئولیت زیادی همراه بود، اما شما آماده بودید که ازعهده آن برآیید. حالا، اگر نوجوانی دارید که به همان حس استقلال علاقه دارد و از تاکسی و اتوبوس سوار شدن خسته شده است، احتمالاً به خرید ماشین برای او فکر می‌کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =