پرداخت ۲۴ ساعته تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک دی در «هفته دولت»

 شعب بانک دی در «هفته دولت»، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را طی ۲۴ ساعت پرداخت می کنند.

به گزارش صدای بورس،آن دسته از متقاضیان دریافت وام ازدواج که بانک دی را به عنوان بانک عامل انتخاب کرده‌اند و مدارک خود را تا ۲۹ مرداد ماه تکمیل کرده باشند می توانند در هفته دولت از ۲۹ مرداد ماه تا ۱۱ شهریور ماه، این تسهیلات را طی ۲۴ ساعت دریافت کنند.

در«هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در هفته دولت با حضور در شعب منتخب بانک به صورت مستقیم به سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد.همچنین طی هفته دولت، مدیران بانک دی در میزگرد پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان طبق جدول زمانبندی اعلام شده در سایت بانک از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به سوالات مشتریان پاسخ می دهند.

کد خبر 457797

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مسیر قیمت طلای جهانی به کدام سو خواهد رفت؟

    مسیر قیمت طلای جهانی به کدام سو خواهد رفت؟

    طلا امروز چهارشنبه برای رشد با مشکل مواجه شد زیرا که سرمایه‌گذاران منتظر آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو ایالات‌متحده بودند که می تواند سرنخ هایی را در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره در میان نشانه‌هایی از کاهش تورم ارائه دهد.

  • احیای برجام برای رونق‌گرفتن صنایع کافی است؟

    احیای برجام برای رونق‌گرفتن صنایع کافی است؟

    کارشناسان اعتقاد دارند که هزینه تعلل در اجرای برجام را هم مردم پرداخته‌اند. اما آیا با احیای برجام صنایع کشور به روزهای پررونق بازمی‌گردند یا این امر نیاز به زیرساخت‌های دیگری دارد؟

  • افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک دی

    افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک دی

    به منظور ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات، سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک دی افزایش یافت.

  • ۱۵ هزارمیلیارد از مطالبات گندمکاران پرداخت نشد

    ۱۵ هزارمیلیارد از مطالبات گندمکاران پرداخت نشد

    رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: خشکسالی در سال جاری ۸۰ درصد از تولید گندم در مزارع آبی و دیمی استان‌های جنوبی و مرکزی را کاهش پیدا داد.

  • ماینرهای بیت‌کوین قرمز شدند

    ماینرهای بیت‌کوین قرمز شدند

    سه شرکت‌ بزرگ استخراج بیت‌کوین در ایالات‌متحده به دلیل ضررهای ناشی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، بیش از یک میلیارد دلار در سه ماهه دوم ضرر کردند.

  • زمینه‌سازی بانک دی و شرکت بهره برداری مترو تهران برای توسعه همکاری‌ها

    زمینه‌سازی بانک دی و شرکت بهره برداری مترو تهران برای توسعه همکاری‌ها

    مدیرعامل بانک دی و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه طی دیداری بر توسعه همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

  • لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با افت ۳ هزار و ۴۶۳ واحدی به ۱ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت ۴۳۶ واحدی به ۳۹۵ هزار و ۴۴۷ واحد رسید. نمادهای «فملی»، «نوری»، «فولاد»، «فارس» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «شاراک»، «خساپا» و «وبانک» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار بورس معتقدند که بازار سرمایه به شدت تحت تاثیر اخبار مذاکرات برجام قرار گرفته است! به عبارتی چنانچه اخبار خوب منتشر شود بازار مثبت و اگر اخبار خوبی از برجام نرسد خوش‌بینی بازار تبدیل به بدبینی مطلق می‌شود. به همین دلیل نمی توان تحلیل دقیق از بازار بورس امروز ارائه داد.

  • لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

    روز چهارشنبه شاخص کل با افت ۳ هزار و ۴۷ واحدی به ۱ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت ۱ هزار و ۳۴۲ واحدی به ۳۸۹ هزار و ۶۰۲ واحد رسید. نمادهای «فولاد» و «فارس» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «کگل»، «شستا»، «خودرو»، «شبندر» و «شپنا» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. با توجه به تمرکز همیشگی بازار بر روند مذاکرات و اثرپذیری بازار سهام از تحولات سیاسی و به تبع آن اقتصادی، می‌توان گفت این رابطه کماکان ادامه دارد. البته سهامداران، تا حدودی نسبت به مذاکرات خوش‌بین هستند و با هر خبر مثبتی از مذاکرات معاملات تا حدود زیادی مثبت می‌شود از این رو معاملات متعادل و نسبتا صعودی خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =